H Seat φαίνεται πως έχει βρει το δρόμο της, καθώς οι πωλήσεις της για τη χρονική περίοδο από τον Ιανουάριο ως το Σεπτέμβριο του 2014 σημειώνουν, για 2η συνεχόμενη χρονιά, αύξηση κατά 10,5%. Σε απόλυτα νούμερα αυτό σημαίνει πως η ισπανική εταιρεία πούλησε το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα 294.000 αυτοκίνητα, που είναι 27.900 περισσότερα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό.
Από αυτά η μερίδα του λέοντος ανήκει στο… Leon, ιδιαίτερα επιτυχημένο αποδεικνύεται το Leon ST, η πρακτική έκδοση στέισον του, που ξεχωρίζει και για την όμορφη εμφάνισή της, ενώ οι άνθρωποι της μάρκας είναι ιδιαίτερα φιλόδοξοι και για το Leon X–Perience, την τετρακίνητη έκδοση με τα πιο off road χαρακτηριστικά που παρουσιάστηκε επίσημα στο Παρίσι.
Τη μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεών της, η Seat την παρουσίασε στην Πορτογαλία, όπου οι πωλήσεις της σχεδόν διπλασιάστηκαν. Ταυτόχρονα στην Ανατολική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 55%, στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιταλία κατά 20% και στην Ισπανία και τη Γερμανία 10+%.
