Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σε κάθετη πτώση οι Ευρωπαίοι στην αγορά της Κίνας

Η μειωμένη ζήτηση της Porsche για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα στην Κίνα είναι ενδεικτική ενός ευρύτερου προβλήματος που αντιμετωπίζουν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες υψηλής ποιότητας στην περιοχή.

Η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις με τους τοπικούς αντιπροσώπους της λόγω της μείωσης των πωλήσεων EV.

Η πτώση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης τάσης που επηρεάζει τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες έχουν χάσει το 15% του μεριδίου αγοράς τους στην κατηγορία άνω των 30.000 ευρώ τα τελευταία τρία χρόνια, κυρίως λόγω του έντονου ανταγωνισμού από τις εγχώριες μάρκες.

Μόνο το 2023, οι πωλήσεις της Porsche στην Κίνα μειώθηκαν κατά 15%, μια τάση που επιδεινώθηκε το τρέχον έτος.

Σε απάντηση στη μείωση των πωλήσεων, οι αντιπρόσωποι αναγκάστηκαν να προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις στα ηλεκτρικά οχήματα, πουλώντας ακόμη και με ζημιά για να επιτύχουν τους στόχους πωλήσεων.

Η εξέλιξη αυτή λειτουργεί ως προειδοποιητικό παράδειγμα για άλλες ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα, ειδικά καθώς οι ανταποδοτικοί δασμοί και ο πόλεμος τιμών στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίζουν να κλιμακώνονται.

Η Κίνα, ως η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, τόσο από πλευράς ζήτησης όσο και από πλευράς προσφοράς, κατέγραψε περίπου 25,8 εκατομμύρια ταξινομήσεις αυτοκινήτων το 2023, γεγονός που αντανακλά αύξηση 11%.

Ωστόσο, παρά την ανάπτυξη αυτή, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες.

Οι πωλήσεις της Porsche το πρώτο τρίμηνο στην Κίνα μειώθηκαν κατά 24% σε σχέση με πέρυσι, ενώ παρόμοιες μειώσεις αναφέρθηκαν και από άλλες ευρωπαϊκές μάρκες όπως η Ferrari, η Mercedes-Benz και η BMW.

Αυτή η κάμψη των ευρωπαϊκών premium εταιρειών επιδεινώνεται από τις τιμές και την τεχνολογική πρόοδο των εγχώριων ηλεκτρικών, τα οποία θεωρούνται όλο και περισσότερο ως ικανοποιητικές εναλλακτικές λύσεις για τα παραδοσιακά κυρίαρχα γερμανικά πολυτελή οχήματα.

Καθώς οι εγχώριες μάρκες εισάγουν γρήγορα νέες τεχνολογίες, όπως προηγμένα χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης και τεχνολογία μπαταριών αιχμής, η κυριαρχία των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών στον premium τομέα αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις, θέτοντας υπό αμφισβήτηση για το πόσο ακόμα το κύρος της μάρκας και μόνο μπορεί να διατηρήσει τη θέση τους στην αγορά της Κίνας.

Το νέο Nissan Qashqai είναι αναβαθμισμένο! (Video)

Featured

Η νέα BMW σειρά 1 έχει αλλάξει αισθητά!

BMW

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Mercedes θέλει να επιστρέψει στις κλασικές γραμμές

Mercedes-Benz