Μετά από τις Ferrari, McLaren, Williams, Lotus και Force India, παρουσίασε και η ελβετική Sauber το δικό της μονοθέσιο, τη C33-Ferrari –Ferrari γιατί οι Ιταλοί προμηθεύουν τους Ελβετούς με κινητήρες.
Με τη C33 η ομάδα θέλει να αφήσει πίσω της την περσινή αποτυχημένη σαιζόν, ενώ σε σχέση με το 2013 έχει αλλάξει, όπως σε όλες τις ομάδες άλλωστε, ριζικά το design του μονοθεσίου. Παράλληλα οι άνθρωποι της Sauber τόνισαν τις τεχνικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν, κυρίως λόγω της πιο σύνθετης μονάδας πρόωσης. Χαρακτηριστικά ανάφεραν πως σε σχέση με τον V8 ο V6 turbo των 1.600 κυβικών έχει 40 επιπλέον εξαρτήματα, 30 από τα οποία χρειάζονται ψύξη.
Γιάννης Σκουφής
