Η SsangΥong δεν μπόρεσε μέχρι στιγμής να έχει κάτι περισσότερο από μια περιθωριακή θέση στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων. Οι λόγοι θα πρέπει να αναζητηθούν και στη γκάμα της, που αποτελείται από μεγάλα, σχετικά ακριβά και κυρίως με υψηλές καταναλώσεις τετρακίνητα.
Οι Κορεάτες πάντως σκοπεύουν από του χρόνου (2015) να προσπαθήσουν να αλλάξουν αυτήν την κατάσταση, μιας και θα προσθέσουν στη γκάμα τους ένας μικρό SUV. Θα δηλώσουν δηλαδή το παρόν σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες της αγοράς, με ένα μοντέλο που θα έχει μήκος κάτω από τα 4,20 μέτρα, κινητήρες 1.600 κυβικών, βενζίνης και πετρελαίου, ενώ αισθητικά θα παραπέμπει στο πρωτότυπο XIV-2, που είχαν παρουσιάσει πριν από δύο χρόνια στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Παράλληλα το πρόγραμμά τους περιλαμβάνει δύο ακόμα καινούργια μοντέλα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες γι’ αυτά.
Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως η SsangYong είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Νότιας Κορέας, ενώ εδώ και περίπου 2 χρόνια η ιδιοκτησία του είναι ουσιαστικά ινδική, μιας και το 70% των μετοχών της ανήκει στον όμιλο της Mahindra.
Γιάννης Σκουφής