Σύνδεση

Renault

Renault: σκληρό πρόγραμμα λιτότητας με μειώσεις στο προσωπικό και την παραγωγή

Μετά την ανακοίνωση του νέου modus vivendi της συμμαχίας Renault Nissan Mitsubishi έρχονται και οι αναμενόμενες ανακοινώσεις για τη μείωση του κόστους παραγωγής. Και λέμε αναμενόμενες γιατί ούτε γιατί τη γαλλική εταιρεία ούτε οι για τις δύο ιαπωνικές η περίοδος είναι καλή, ενώ έγινε ακόμα πιο πιεστική με την πανδημία του κορονοϊού.

Έτσι ο Luca di Meo που θα αναλάβει τις τύχες της Renault από τον Ιούλιο δεν θα έχει καθόλου εύκολο έργο, μιας και το πλάνο αναδιάρθρωσης και περικοπών, που εκτείνεται μέχρι και το 2024, περιλαμβάνει τη μείωση των θέσεων εργασίας κατά 15.000. Από αυτές οι 4.600 θα χαθούν στη Γαλλία και οι υπόλοιπες, που ξεπερνούν τις 10.000 στις δραστηριότητες της μάρκας έξω από αυτήν.

Ταυτόχρονα οι Γάλλοι θα μειώσουν και την παραγωγή τους, από τα 4 εκατομμύρια μονάδες το 2019 στα 3,3 εκατομμύρια το 2024. Αυτό θα επιτευχθεί με την κατάργηση μοντέλων -τα φαβορί εδώ είναι όπως έχουν γράψει τα πολυμορφικά Espace και Scenic καθώς και το Talisman ενώ εξαιρετικά επισφαλής είναι και η Alpine που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχει διάδοχο- και την αναδιάρθρωση της παραγωγής. Έτσι σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν καλύτερα το υπάρχον δυναμικό των εργοστασίων τους και να αυξήσουν τον όγκο των ηλεκτρικών, ενώ δεν θα προχωρήσουν στις επεκτάσεις αυτών στη Ρουμανία και στο Μαρόκο.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης θα οδηγήσει σε μια εξοικονόμηση συνολικά 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, που θα δώσει μια καλή ανάσα στα οικονομικά της Renault.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup