Σύνδεση

Ford

Ford: νέες εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου και αυτόματο κιβώτιο για το Puma

Οι αγοραστές θα μπορούν σύντομα να επιλέξουν για πρώτη φορά εκδόσεις του νέου Puma με τον γνωστό 1.5L EcoBlue κινητήρα πετρελαίου της Ford που αποδίδει 120 ίππους, με το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς και μία πολυτελή έκδοση του μοντέλου με την ονομασία ST-Line Vignale. Για την υποστήριξη της παραγωγής του νέου Puma, η Ford έχει επενδύσει περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ στις προηγμένες εγκαταστάσεις της στη Κραϊόβα της Ρουμανίας, ανεβάζοντας τη συνολική επένδυσή της στην περιοχή σε περίπου 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ από το 2008.

Ολοκληρωμένη γκάμα κινητήριων συνόλων

Ο νέος κινητήρας diesel 1.5L EcoBlue των 120 ίππων του Puma αποτελεί μία εξαιρετική πρόταση για όλους τους οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα. Ο κινητήρας έχει εκπομπή CO2 από 99 γραμμάρια/ χιλιόμετρο και κατανάλωση καυσίμου 3,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC (από 118 γραμμάρια/ χιλιόμετρο και 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα αντίστοιχα στον κύκλο WLTP) και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

Ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που διατίθεται προαιρετικά σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0L EcoBoost των 125 ίππων προσφέρει εκπομπή CO2 110 γραμμάρια/ χιλιόμετρο με την κατανάλωσή του να φτάνει στα 4,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC (από 137 γραμμάρια/ χιλιόμετρο και 6,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον WLTP). Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων μετάδοσης του προηγμένου κιβωτίου και η λειτουργία διπλού συμπλέκτη για ομαλές αλλαγές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης, στην αθόρυβη λειτουργία και στις κορυφαίες επιδόσεις.

Από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς οι αγοραστές του Puma ήταν μεταξύ των πρώτων που ωφελήθηκαν από την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt της Ford, η οποία εξασφαλίζει βελτιωμένη κατανάλωση βενζίνης. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid προσφέρονται στο νέο Puma σε δύο εκδόσεις ισχύος, σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων:

  • 1.0L EcoBoost Hybrid 125 PS: εκπομπή CO2 από 97 γραμμάρια/ χιλιόμετρο και κατανάλωση καυσίμου 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC (από 126 γραμμάρια/ χιλιόμετρο και 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον WLTP)
  • 1.0L EcoBoost Hybrid 155 PS εκπομπή CO2 από 99 γραμμάρια/ χιλιόμετρο και κατανάλωση καυσίμου 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC (από 126 γραμμάρια/ χιλιόμετρο και 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον WLTP)

Με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost 125 PS προσφέρει εκπομπή CO2 από 103 γραμμάρια/ χιλιόμετρο και κατανάλωση καυσίμου 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο NEDC (131 γραμμάρια/ χιλιόμετρο και 5,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον WLTP).

Πολυτελές Puma ST-Line Vignale

Βασισμένο στη σπορ έκδοση ST-Line, το νέο Puma ST-Line Vignale αναβαθμίζει το επίπεδο πολυτέλειας και εξοπλισμού. Μοναδικές λεπτομέρειες στο σχεδιασμό περιλαμβάνουν το άνω τμήμα της μάσκας καθώς και το πλαίσιό της σε σατινέ αλουμίνιο, το κάτω τμήμα της μάσκας από έβενο, το κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και μία μεγάλη πίσω αεροτομή. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προβολείς LED, δερμάτινα καθίσματα Windsor με θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι Manacor, premium ηχοσύστημα της B&O και σύστημα Ford KeyFree.

Οι υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Puma -Trend, Titanium, Titanium X και ST-Line X- περιλαμβάνουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους καινοτόμες τεχνολογίες όπως το Local Hazard Information της Ford που λειτουργεί μέσω μόντεμ FordPass Connect, καθώς και την ευέλικτη λύση αποθήκευσης Ford MegaBox στο χώρο φόρτωσης, στον οποίο μπορούν να αποθηκευτούν μη σταθερά αντικείμενα ύψους έως 115 εκατοστών –όπως γλάστρες ή μπαστούνια του γκολφ– σε κάθετη θέση.

Πριν από μερικές ημέρες, η Ford ανακοίνωσε ότι ένα νέο Puma ST, το οποίο φέρει την υπογραφή της Ford Performance, θα πλαισιώσει τη γκάμα αργότερα μέσα στη χρονιά.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured