Σύνδεση

Peugeot

Ράλι Ντακάρ: Και τα τέσσερα PEUGEOT 3008DKR MAXI πέρασαν με ασφάλεια τα πρώτα εμπόδια!

1η ειδική διαδρομή – Στην πρώτη αγωνιστική ημέρα και την μικρότερη με διαδρομή μήκους μόλις 31 χιλιόμετρα, όλοι οι αγωνιζόμενοι πήραν μία γεύση με τα ανταγωνιστικά πληρώματα να ξεχύνονται επιθετικά στους αμμόλοφους. Τα τέσσερα PEUGEOT 308DKR Maxi επικεντρώθηκαν στο να ολοκληρώσουν την ειδική δίχως προβλήματα και απρόοπτα.

  • Οι Stephane Peterhansel/ Jean-Paul Cottret ολοκλήρωσαν την 1η ειδική στην 11η θέση διατηρώντας μία αναγνωριστική και προσεκτική στάση. Σε μία διασταύρωση και λίγα χιλιόμετρα πριν την ειδική, το πλήρωμα πήρε μία μεγάλη λαχτάρα όταν ένα άλλο όχημα τους χτύπησε από πίσω. Ευτυχώς δίχως το 3008 DKR να πάθει κάτι το σοβαρό.
  • Σε ένα ζεστό περιβάλλον οι Cyril Despres/David Castera είχαν μια καλή εκκίνηση από την πρωτεύουσα του Περού, την Λίμα, σημειώνοντας τον 15ο καλύτερο χρόνο. Ολοκληρώνοντας την διαδρομή στην άμμο, γνωρίζουν πολύ καλά πως η πραγματική δοκιμασία ξεκινά από την επόμενη ειδική.
  • Οι πρώην νικητές Ντακάρ, οι Carlos Sainz/Lucas Cruz, βασίστηκαν στην τεράστια εμπειρία τους για να περάσουν αλώβητοι από τους αμμόλοφους και να τερματίσουν μια θέση πίσω από τους Despres/Castera (στην 16η).
  • Οι Loeb/Daniel Elena κινήθηκαν με την ίδια ασφαλή τακτική αλλά στις αρχές της ειδικής ταλαιπωρήθηκαν από ένα πρόβλημα στα φρένα χάνοντας περίπου πέντε λεπτά.

Η κατάταξη στην 1η ειδική διαδρομή

  1. Nasser Al Attiyah (QAT) / Matthieu Baumel (FRA), Toyota 4WD, 14m22s
  2. Bernhard Ten Brinke (NLD) / Michel Perin (FRA), Toyota 4WD, +25s
  3. Nicolas Fuchs (PER) / Adrian Mussano Fernando (ARG), Borgward 4WD, +34s
  4. Bryce Menzies (USA) / Peter Mortensen (USA), Mini 2WD, +38s
  5. Nani Roma (ESP) / Alex Haro Bravo (ESP), Mini 4WD, +53s
  6. Giniel de Villiers (ZAF) / Dirk von Zitzewitz (ZAF), Toyota 4WD, +54s
  7. Lucio Alvarez (ARG) / Robert Howie (ZAF), Toyota 4WD, +1m12s
  8. Mikko Hirvonen (FIN) / Andreas Schulz (DEU), Mini 2WD, +1m36s
  9. Jakub Przygonski (POL) / Tom Colsoul (BEL), Mini 4WD, +1m45s
  10. Martin Prokop (CZE) / Jan Tomanek (CZE), Ford 4WD, +2m04s
  11. Stéphane Peterhansel (FRA) / Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +2m15s
  12. Cyril Despres (FRA) / David Castera (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +2m36s
  13. Carlos Sainz (ESP) / Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 3008 DKR Maxi, +2m39s
  14. Sébastien Loeb (FRA) / Daniel Elena (MCO), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +5m37s

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR Maxi n°300), 11η θέση: «Σήμερα δεν είχα αυτοπεποίθηση στους αμμολόφους. Ο ήλιος ήταν πολύ ψηλά και δεν υπήρχε σκιά για να διαβάσουμε. Επειδή δεν ένιωθα σίγουρος κινηθήκαμε με ασφάλεια και βλέπουμε από την επόμενη ειδική».

Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR Maxi n°308), 15η θέση: «Ήταν μια καλή αρχή, δίχως προβλήματα. Προτιμώ τις μακριές διαδρομές, αλλά όλα πήγαν καλά. Έχω ένα καλό προαίσθημα για την συνέχεια».

Carlos Sainz (PEUGEOT 3008DKR Maxi n°303), 16η θέση: «Σε μία κοντή διαδρομή έχεις περισσότερα να χάσεις παρά να κερδίσεις. Με επιθετική οδήγηση μπορεί να κερδίσεις μερικά δευτερόλεπτα… ή να χάσεις μερικά λεπτά. Αποφασίσαμε να οδηγήσουμε προσεκτικά. Όλα καλά με το PEUGEOT 3008DKR».

Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR Maxi n°306), 29η θέση: «Ήταν μια τρομακτική εμπειρία όταν έχασα τα φρένα περίπου τρία χιλιόμετρα πριν ολοκληρώσουμε την διαδρομή. Στη συνέχεια έπρεπε να οδηγήσω πολύ αργά δίχως πολλές φορές να μπορέσω να βλέπω στις κατηφόρες. Ήταν πολύ εύκολο να κάνω το λάθος, δεν το ρισκάραμε και πάμε για ένα νέο ξεκίνημα από την επόμενη ειδική».

Η ΕΠΟΜΕΝΗ

Από το Pisco τα πληρώματα θα οδηγήσουν για 278 χιλιόμετρα με μόλις 11 χιλιόμετρα «ανάπαυλας». Καθώς τα αυτοκίνητα θα ξεκινήσουν πριν τις μοτοσικλέτες δεν θα υπάρχουν ίχνη για να ακολουθήσουν τα πληρώματα. Μεγάλο ρόλο θα παίξει η εμπειρία και η ικανότητα των συνοδηγών, ειδικά στα πρώτα 40 χιλιόμετρα με τα πολλά φαράγγια.

ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ

Η PEUGEOT έχει μία παρουσία στο Περού εδώ και 70 χρόνια. Από τον Ιανουάριο του 2017 η εταιρία αντιπροσωπεύεται από την SK Berge και στην Χιλή, όπως και στην Κολομβία.

Περικλής Στέφος

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup