Σύνδεση

Featured

Μεγάλη πτώση της γερμανικής αγοράς τον τελευταίο μήνα του 2018

Η γερμανική αγορά αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα σημαντική όχι μόνο εξαιτίας του μεγέθους της αλλά γιατί δείχνει σε μεγάλο βαθμό τις τάσεις της ευρωπαϊκής -και όχι μόνο- αυτοκινητοβιομηχανίας για τα επόμενα χρόνια. Λογικό λοιπόν είναι μία πτώση της τάξης του 6,7% μέσα στον Δεκέμβριο που μας πέρασε να έχει θορυβήσει τους πάντες. Πολύ δε περισσότερο όταν συνοδεύεται από μία πτώση 0,2% για ολόκληρη την χρονιά, την ίδια στιγμή που αναλυτές προβλέπουν ένα γενικότερο “φρενάρισμα” στην Ευρώπη μέσα στο 2019.

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι για αυτή την πτώση ευθύνεται το WLTP και το γεγονός ότι αρκετές εταιρίες δεν είναι έτοιμες ακόμα σε πολλά μοντέλα τους. Ακόμα και η μεγάλη έκρηξη των πωλήσεων του καλοκαιριού σε παλαιότερα μοντέλα, τελικά το μόνο που κατάφερε ήταν να προεξοφλήσει μία αγορά η οποία οδηγήθηκε τελικά στην ύφεση.

Από το κύμα των απωλειών δεν γλίτωσαν τρανταχτά ονόματα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, και ιδίως το γκρουπ VW το οποίο είχε και τις περισσότερες καθυστερήσεις με το WLTP. H Seat και η Porsche σημείωσαν πτώση 15%, η Skoda υποχώρησε κατά 12%, η Audi κατά 5,7% και η ίδια η VW κατά 11%.Μεγάλες απώλειες είχαν επίσης οι Peugeot (43%), Nissan (39%), Renault (21%), Ford (12%), Land Rover (15%), Toyota (9,7%) και Opel (9,1%). Άνοδο σημείωσαν οι εταιρίες Volvo (27%), Mitsubishi (24%), Mercedes-Benz (22%), Fiat (20%) και Jaguar (16%).

Ένα ακόμα στοιχείο που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι η συνέχιση της πτώσης των diesel που φέτος έκλεισαν με μερίδιο αγοράς στο 33,2% από το 38,8%, σημειώνοντας την χαμηλότερη επίδοση από το 2000. Αντίθετα άνοδο 53,8% σημείωσαν τα πάσης φύσεως υβριδικά ενώ ανοδικά κατά 43,9% κινήθηκαν και τα ηλεκτρικά, τα οποία όμως αντιπροσωπεύουν μόλις το 1% της γερμανικής αγοράς νέων αυτοκινήτων.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

O Cristiano Ronaldo έχει ή δεν έχει αγοράσει τελικά τη Bugatti La Voiture Noire;

Bugatti

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

O Cristiano Ronaldo είναι ο ιδιοκτήτης της Βugatti La Voiture Noire!

Bugatti




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup