Σύνδεση

Featured

ΝΕΟ FORD KUGA: ME ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ DIESEL 1.500 ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΙΟ UPPER CLASS ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Υπάρχουν ανανεώσεις και ανανεώσεις και στην περίπτωση του Kuga πρέπει να μιλήσουμε για μια ευρείας κλίμακος αλλαγή, σε όλους σχεδόν τους τομείς που χρειαζόταν, με αποτέλεσμα το μεσαίο για την Ευρώπη SUV της Ford να έχει τον αέρα του καινούργιου.

Οι αλλαγές είναι καταρχήν αισθητικές, μιας και το εμπρός μέρος γενικά και η μάσκα ειδικά, σε συνδυασμό και με τους νέους προβολείς με τα LED φώτα ημέρας,  προσαρμόστηκαν στο ομολογουμένως πιο εντυπωσιακό στυλ που λάνσαραν τα Ecosport και Edge. Έτσι και η εικόνα του Kuga είναι πλέον πιο εμφατική σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του, με πιο έντονο χαρακτήρα και πιο πολλά ιδιαίτερα στοιχεία. Στοιχεία όπως τα επανασχεδιασμένα πίσω φώτα, που παίζουν, όπως συνηθίζεται τελευταία, το ρόλο της ταυτότητας τη νύχτα.

Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι ακόμα μεγαλύτερες, παρόλο που οι βασικές γραμμές δεν έχουν αλλάξει. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η δραστική μείωση του πλήθους των μπουτόν που όντως έδειχνε ξεπερασμένο, η υιοθέτηση ενός ηλεκτρικού χειρόφρενου που απελευθερώνει χώρο για μικρο- αντικείμενα στην κεντρική κονσόλα όπου βρίσκονται και οι απαραίτητες πλέον θύρες USB, ενώ σε περίοπτη θέση βρίσκεται η οθόνης αφής των έως και 8 ιντσών του συστήματος infotainment τελευταίας γενιάς της Ford, του SYNC 3.

kuga_0126

Το SYNC 3 έχει πλέον ακόμα καλύτερη και διευρυμένη λειτουργία φωνητικών εντολών, διαθέτει όλα τα συστήματα διασύνδεσης smartphones, ενώ δεν λείπουν ούτε αυτά, τελευταίας γενιάς, της υποβοήθησης του οδηγού. Είτε αφορούν την ασφάλεια στην οδήγηση, όπως το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης Active City Stop, που τώρα λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ ώρα, ή τη διευκόλυνση στη διαδικασία στάθμευσης. Το ημι-αυτόματο σύστημα Perpendicular Parking αναλαμβάνει να παρκάρει το μήκους 4,531 μέτρων Kuga τόσο σε κάθετες όσο και σε παράλληλες θέσεις, ελέγχοντας το τιμόνι, ενώ τα Cross Traffic Alert και Park-Out Assist βοηθούν τον οδηγό να βγει με ασφάλεια από αυτές αντίστοιχα.

Παράλληλα έχει βελτιωθεί και η αίσθηση ποιότητας που εισπράττει κανείς από το Kuga, ενώ οι χώροι είναι από τους άνετους στην κατηγορία, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές -το πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από 456 έως 1.603 λίτρα και έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και σχετικά χαμηλό, για SUV κατώφλι. Το τελευταίο αυξάνει φυσικά την πρακτικότητα, κάτι που ισχύει και για την ηλεκτρική 5η πόρτα, που έχει και λειτουργία Hands Free.

kuga_0057

To Kuga λοιπόν και στην τελευταία εκδοχή του καλύπτει πλήρως το ρόλο του οικογενειακού και αν αυτό είναι κάτι που το περιμένει κανείς στη συγκεκριμένη κατηγορία, αυτό που δεν είναι σύνηθες είναι πως, όπως όλα τα Ford, είναι και ευχάριστο στο δρόμο. Κι αυτό γιατί η ανάρτηση ελέγχει καλά τις κινήσεις του αμαξώματος και τις κλίσεις στις στροφές, φιλτράροντας ταυτόχρονα και τις πιο πολλές από τις ανωμαλίες των δρόμων, ενώ το σύστημα διεύθυνσης διακρίνεται για την αμεσότητα και την ακρίβειά του.

Το Kuga είναι το μικρό- μεσαίο SUV που προσεγγίζει καλύτερα τα δεδομένα των πιο σπορτίφ hatchback της κλάσης και σε αυτό βοηθούν και τα χαρακτηριστικά απόδοσης του νέου βασικού κινητήρα πετρελαίου του που οδηγήσαμε. Είναι η πρώτη φορά που η γκάμα του SUV της Ford διαθέτει diesel μικρότερο των 2.000 κυβικών. Ο 1.5L TDCi, όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, αποδίδει 120 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm από τις 1.600 έως τις 3.000 σ.α.λ. και στο δρόμο είναι ελαστικός από χαμηλά και ψυχωμένος, ειδικά αν ο οδηγός ασχολείται αρκετά συχνά με τον καλό επιλογέα του χειροκίνητου κιβωτίου των 6 σχέσεων.

Από πλευράς κατανάλωσης η επίσημη μέση τιμή είναι 4,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα (εκπομπές CO2 115 γραμμάρια το χιλιόμετρο), ενώ στην πράξη μια ρεαλιστική τιμή, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, κυμαίνεται από 5,5 έως 6,0 λίτρα.

kuga_0034

Βέβαια αν κινηθεί κανείς εκτός δρόμου η κατανάλωση θα ανέβει, ενώ εδώ η ροπή του κινητήρα από χαμηλά αλλά και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος εξασφαλίζουν την εύκολη κίνηση ακόμα και αν μιλάμε για κάτι αισθητά πιο δύσκολο από ένα βατό χωματόδρομο. Κι αυτό παρά τη μετάδοση της κίνησης μόνο στους εμπρός τροχούς.

Η τετρακίνηση είναι διαθέσιμη με τους μεγαλύτερους diesel των 2.000 κυβικών και των 150 και 180 ίππων. Μάλιστα η πιο δυνατή έκδοση είναι στάνταρ τετρακίνητη, κάτι που ισχύει και για τον EcoBoost (βενζίνη) των 1.500 κυβικών και των 182 ίππων. Εδώ είναι στάνταρ και το αυτόματο κιβώτιο, ενώ η βασική των 150 ίππων συνδυάζεται στάνταρ με κίνηση στους εμπρός τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο.

Η τελευταία ξεκινά από τις 22.095 ευρώ για την έκδοση εξοπλισμού Business, ενώ διαθέσιμες είναι τόσο η πιο σπορτίφ ST Line όσο και η υπερ- πολυτελής Vignale. Η αντίστοιχη τιμή σε συνδυασμό με τον 1.5L TDCi είναι 26.840 ευρώ (με αυτόματο κιβώτιο 27.666 ευρώ). Το πιο προσιτό τετρακίνητο Kuga είναι το, όπως προαναφέραμε, αυτόματο 1.5 EcoBoost των 182 ίππων που κοστολογείται από 28.555 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

FORD KUGA 1.5L TDCi
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.531×1.838×1.703 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.690 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 456- 1.603 λίτρα
Βάρος: 1.591 κιλά
Κινητήρας: 1.498 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 120 PS/ 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 240 Nm/ 1.600- 3.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 12,7”, 173 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 4,4 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 115 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 113 €
Τιμή: από 22.095 €

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Avatar

    Τσίφτης Κων/νος

    29/12/2016 στις 6:47 μμ

    Εχω το πρώτο Kuga TDCi Titanium (2009) και μετάνοιωσα την ώρα και τη στιγμή που το πήρα, με τις συνεχείς ζημιές στα ηλεκτρικά.
    Πέρα από αυτό στο ταμπλώ γυρω από την οθόνη αφής, όλα τα πλήκτρα αλλά και η λοιπή ασημί επιφάνεια έχουν φουσκαλιάσει!!! Από υγρασία???
    Είναι ποιότητα κατασκευής αυτή για αυτοκίνητο 35.000€ ???
    ΝΤΡΟΠΗ !!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup