Σύνδεση

Featured

ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ NISSAN BLADEGLIDER ΣΤΟ ΡΙΟ

Το ριζοσπαστικής σχεδίασης Nissan BladeGlider παρουσιασιάστηκε ως στατικό concept πριν από 3 περίπου χρόνια, στην έκθεση του Τόκιο το 2013. Από τότε εξελίχθηκε σε ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο με προηγμένες τεχνολογίες που ξεπερνούν κάθε προσδοκία.

Το BladeGlider αρχικά βασίστηκε στο όραμα της Nissan για ένα ευέλικτο, αποτελεσματικό, αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα που θα προσφέρει μια νέα διασκεδαστική διάσταση στην  οδήγηση, χάρη στη σχεδόν αθόρυβη λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων που διαθέτει, αλλά και του αεροδυναμικού σχήματος υψηλής απόδοσης, που μοιάζει με πτέρυγα αεροσκάφους.

Σήμερα, μετά από δύο χρόνια δουλειάς στον σχεδιασμό, τη μηχανική και την ανάπτυξή του, το Nissan BladeGlider έχει εξελιχθεί περαιτέρω, όντας ένα συναρπαστικό, προηγμένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Επιπρόσθετα αποτελεί την επιτομή της Nissan στην ευφυή κινητικότητα, υιοθετώντας πλήρως  την φιλοσοφία της για τη δημιουργία συναρπαστικών αυτοκινήτων που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο που οδηγούνται, κινούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία.

NISSAN-BLADEGLIDER (8)

Τα προς επίδειξη πρωτότυπα στο Rio De Janeiro διαθέτουν μια προηγμένη διαμόρφωση πλαισίου με στενό εμπρός μετατρόχιο και αντίστοιχα φαρδύτερο πίσω, για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση και σταθερότητα στον χειρισμό. Με δύο πρωτότυπες πόρτες, αλλά και με ανοιχτή οροφή που συνοδεύεται από μεγάλη ακαμψία του πλαισίου, το BladeGlider συνδυάζει την απόλαυση ενός ανοικτού αγωνιστικού αυτοκινήτου με την ασφάλεια ενός κουπέ.

Η θέση του οδηγού είναι σε διάταξη βέλους, καθώς κάθεται μπροστά από τους δύο επιβάτες, ενώ η ορατότητα για όλους είναι πανοραμική, χάρη στο ενιαίο παρμπρίζ που παραπέμπει σε πιλοτήριο αεροσκάφους. Τα συστήματα ελέγχου του BladeGlider ενσωματώνονται στο τιμόνι του, ενώ μια προηγμένη οθόνη απεικονίζει  την ταχύτητα, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, τη λειτουργία αναγέννησης, όπως και την χαρτογράφηση της ροπής. Η κεντρική οθόνη πλαισιώνεται από δύο ακόμα οθόνες, που λειτουργούν ως καθρέφτες, βελτιώνοντας στο μέγιστο την αεροδυναμική. Συγκεκριμένα στις οθόνες αυτές εμφανίζονται  εικόνες των δύο καμερών που βρίσκονται πίσω από τους εμπρός τροχούς και δείχνουν τι υπάρχει στο πλάι και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Όταν επιλεγεί η όπισθεν, οι οθόνες απεικονίζουν τις εικόνες από τις δύο κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του οχήματος για να διευκολύνουν το έργο του οδηγού.

Το πρωτότυπο είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις, χάρη στην μπαταρία και τον προηγμένο κινητήρα  που αναπτύχθηκε από την Williams Advanced Engineering,  τον τεχνικό συνεργάτη της Νissan, ειδικά για το BladeGlider. Η μέγιστη ταχύτητα των μοντέλων επίδειξης ξεπερνά τα 190 χλμ./ ώρα και το 0-100 έρχεται σε λιγότερα από 5,0 δεύτερα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχουν 2 ηλεκτροκινητήρες 130kW, ένας για κάθε τροχό.

NISSAN-BLADEGLIDER (5)

Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης διαθέτει κατανεμητή ροπής, κάτι που συνεπάγεται εξαιρετικό χειρισμό, καθώς εάν το αυτοκίνητο αρχίζει να υποστρέφει, στέλνει αυτόματα περισσότερη ροπή στον εξωτερικό τροχό για την αντιμετώπιση της υποστροφής. Σχεδιασμένο για να προσδώσει στον οδηγό του περισσότερη απόλαυση και όχι μονοτονία, το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει τρεις ρυθμίσεις: off, agile και drift mode. Όσο για την ενέργεια παρέχεται από μια συστοιχία πέντε συσσωρευτών 220 kW ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης, ενώ για την ψύξη τόσο των μπαταριών όσο και των κινητήρων, έχουν αναπτυχθεί αντίστοιχα ειδικά συστήματα.

Το εσωτερικό του BladeGlider αντανακλά τον σπορτίφ χαρακτήρα του, με ζώνες ασφαλείας 4 σημείων για κάθε επιβάτη. Τα καθίσματα προσφέρουν κορυφαία πλευρική στήριξη και είναι κατασκευασμένα από  ένα εξαιρετικής αφής υλικό που αποτελείται από ύφασμα με επικάλυψη εποξικής ρητίνης.

Με δύο ξεχωριστά χρώματα, το Cyber Green και  το Stealth Orange, τα δύο πρωτότυπα BladeGlider θα παρουσιαστούν στο Ρίο ντε Τζανέιρο, με το ένα  εξ αυτών να βρίσκεται στο Ολυμπιακό Πάρκο για στατική επίδειξη, ενώ το δεύτερο θα προσφέρει μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία  στους ανθρώπους των μέσων ενημέρωσης, αλλά και στους VIPs της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured