Σύνδεση

Featured

ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ PORSCHE

Η φουλ ηλεκτρική Mission E, που παρουσιάστηκε στην τελευταία έκθεση της Φρανκφούρτης θα…

Η φουλ ηλεκτρική Mission E, που παρουσιάστηκε στην τελευταία έκθεση της Φρανκφούρτης θα περάσει κανονικά στην παραγωγή προς τα τέλη της δεκαετίας που διανύουμε, όπως ανακοίνωσε επίσημα η Porsche. Φυσικά ο στόχος εδώ δεν είναι άλλος από τα να διατηρηθούν τα δυναμικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της γερμανικής εταιρείας και στην ηλεκτροκίνητη.

Αισθητικά πάντως το ύψους μόλις 1,30 μέτρων πρωτότυπο συνδυάζει στοιχεία τόσο από την 911 όσο και από την Panamera, ενώ χαρακτηριστικά είναι τα πάμπολλα ανοίγματα που διαθέτει το αμάξωμά του, για χάρη της αεροδυναμικής αλλά και της επίτευξης αρνητικής άντωσης. Από κει και πέρα η μάσκα χαρακτηρίζεται και από τους Matrix LED προβολείς, ενώ οι πόρτες στο πρωτότυπο ανοίγουν με αντίθετη φορά και δεν υπάρχει μεσαία κολώνα.

PORSCHE-MISSION-E-5

Έτσι η είσοδος- έξοδος των συνολικά μέχρι και 4 επιβατών, για τους οποίους υπάρχουν και ισάριθμα ξεχωριστά σπορ καθίσματα, διευκολύνεται ιδιαίτερα. Ο minimal διάκοσμος ποντάρει στις οθόνες, με αυτή που βρίσκεται μπροστά ακριβώς από το οδηγό να προβάλλει τα 5 κλασικά, στρογγυλά όργανα των 911. Μια άλλη πιο λεπτή οθόνη εκτείνεται μέχρι την πλευρά του συνοδηγού, ελέγχεται με κινήσεις και χειρονομίες και προβάλει όλες τις ενδείξεις του συστήματος infotainment. Φυσικά υπάρχουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης, όπως και πλήρης εξοπλισμός ασφάλειας και διευκόλυνσης.

Η Mission Ε διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, που μαζί αποδίδουν 600 άλογα, τα οποία μέσω Torque Vectoring κατανέμονται σε κάθε τροχό μεμονωμένα. Το παρόν δίνει και ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ από πλευράς επιδόσεων σημειώστε 0-100 σε 3,5 δεύτερα, 0-200 σε λιγότερα από 12,0, γύρος στο Nuerburgring κάτω από 8,0 λεπτά, ενώ αυτό που δεν έχει ανακοινωθεί είναι η τελική της.

Η αυτονομία της ηλεκτρικής Porsche θα είναι περίπου 500 χιλιόμετρα, ενώ το πραγματικά επαναστατικό είναι αυτό που η γερμανική εταιρεία αποκαλεί turbo charging, turbo φόρτιση δηλαδή, καθώς με τη βοήθεια παροχής 800 Volt οι μπαταρίες θα φορτίζονται στο 80% της χωρητικότητάς τους σε μόλις 15 λεπτά. Φυσικά η Mission E θα μπορεί να φορτιστεί τόσο από απλό οικιακό δίκτυο όσο και επαγωγικά.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured