Σύνδεση

SEAT

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ VAQ ΤΟΥ NEΟΥ SEAT LEON CUPRA (BINTEO)

Εδώ και σχεδόν 2 χρόνια οι κορυφαίες εκδόσεις όλων των μοντέλων του ομίλου VW έχουν ένα ενεργό διαφορικό, προκειμένου τα πολλά άλογά τους να βγαίνουν αποτελεσματικά στην άσφαλτο. Το καινούργιο Seat Leon Cupra δεν αποτελεί την εξαίρεση κι έτσι διαθέτει το ενεργό διαφορικό VAQ, που χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη για την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο εμπρός τροχών.

Στο βίντεο που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τη λειτουργία του συγκεκριμένου διαφορικό στο top Leon των 280 ίππων, ενώ στο δεύτερο βίντεο απεικονίζεται η εφαρμογή του στο VW Golf GTI, στο οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup