Σύνδεση

SEAT

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ VAQ ΤΟΥ NEΟΥ SEAT LEON CUPRA (BINTEO)

Εδώ και σχεδόν 2 χρόνια οι κορυφαίες εκδόσεις όλων των μοντέλων του ομίλου VW έχουν ένα ενεργό διαφορικό, προκειμένου τα πολλά άλογά τους να βγαίνουν αποτελεσματικά στην άσφαλτο. Το καινούργιο Seat Leon Cupra δεν αποτελεί την εξαίρεση κι έτσι διαθέτει το ενεργό διαφορικό VAQ, που χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη για την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο εμπρός τροχών.

Στο βίντεο που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τη λειτουργία του συγκεκριμένου διαφορικό στο top Leon των 280 ίππων, ενώ στο δεύτερο βίντεο απεικονίζεται η εφαρμογή του στο VW Golf GTI, στο οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απίστευτο ατύχημα με μοτοσικλέτα σε “τυφλή” προσπέραση (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi

Το Seat Tarraco 1.5 TSI είναι ιδανικό για οικογενειακές μετακινήσεις και όχι μόνο

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup