Σύνδεση

SEAT

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ VAQ ΤΟΥ NEΟΥ SEAT LEON CUPRA (BINTEO)

Εδώ και σχεδόν 2 χρόνια οι κορυφαίες εκδόσεις όλων των μοντέλων του ομίλου VW έχουν ένα ενεργό διαφορικό, προκειμένου τα πολλά άλογά τους να βγαίνουν αποτελεσματικά στην άσφαλτο. Το καινούργιο Seat Leon Cupra δεν αποτελεί την εξαίρεση κι έτσι διαθέτει το ενεργό διαφορικό VAQ, που χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη για την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο εμπρός τροχών.

Στο βίντεο που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τη λειτουργία του συγκεκριμένου διαφορικό στο top Leon των 280 ίππων, ενώ στο δεύτερο βίντεο απεικονίζεται η εφαρμογή του στο VW Golf GTI, στο οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Αυτές είναι οι νέες Mercedes μέχρι το 2027

Featured

Οδηγούμε το EX5, το πρώτο μοντέλο της Geely στην Ελλάδα (Video)

Featured

Renault 4 Savane 4×4: Ηλεκτρικό και περιπετειώδες

Featured