Σύνδεση

SEAT

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ VAQ ΤΟΥ NEΟΥ SEAT LEON CUPRA (BINTEO)

Εδώ και σχεδόν 2 χρόνια οι κορυφαίες εκδόσεις όλων των μοντέλων του ομίλου VW έχουν ένα ενεργό διαφορικό, προκειμένου τα πολλά άλογά τους να βγαίνουν αποτελεσματικά στην άσφαλτο. Το καινούργιο Seat Leon Cupra δεν αποτελεί την εξαίρεση κι έτσι διαθέτει το ενεργό διαφορικό VAQ, που χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη για την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο εμπρός τροχών.

Στο βίντεο που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τη λειτουργία του συγκεκριμένου διαφορικό στο top Leon των 280 ίππων, ενώ στο δεύτερο βίντεο απεικονίζεται η εφαρμογή του στο VW Golf GTI, στο οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Dacia Duster αποκτά δύο πολύ σπέσιαλ εκδόσεις

Dacia

Ετοιμάζεται νέο ηλεκτρικό Dacia με τιμή κάτω από 18.000 ευρώ

Dacia

Εντυπωσιάζει η νέα γενιά των ηλεκτρικών BMW

BMW

Γιατί το ηλεκτρικό των Sony-Honda χάνει την λάμψη του;

Honda