Σύνδεση

Porsche

PORSCHE CAYMAN: HIGH TECH

porsche-cayman-tech-1

Είναι κοινό μυστικό πως τώρα τελευταία οι κατασκευαστές προσπαθούν να μειώσουν το βάρος των αυτοκινήτων τους, ενώ από την τάση αυτή δεν έχουν ξεφύγει βέβαια ούτε αυτοί που η γκάμα τους αποτελείται αποκλειστικά από σπορ και σούπερ σπορ μοντέλα. Η Porsche για παράδειγμα που για να υποβάλλει σε δίαιτα το πλαίσιο της νέας Cayman χρησιμοποίησε πολύ αλουμίνιο (σχεδόν το 45% της όλης δομής) μαζί με μαγνήσιο και χάλυβα υψηλής αντοχής. Το αποτέλεσμα της όλης προσπάθειας είναι το πλαίσιο της καινούργιας Cayman να είναι 47 κιλά πιο ελαφρύ και 40% πιο άκαμπτο σε σχέση με αυτό της προκατόχου της.  Με τον τρόπο αυτό και παρά την αύξηση των διαστάσεων -το μεταξόνιο για παράδειγμα αυξήθηκε κατά 6 εκατοστά- το συνολικό βάρος περιορίστηκε στα 1.350 κιλά.

Πέρα όμως από την εξοικονόμηση βάρους η νέα Cayman έχει να επιδείξει κι άλλα ενδιαφέροντα τεχνικά στοιχεία. Όπως για παράδειγμα το νέο boxer των 2.700 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 275 ίππους στις 7.400 σ.α.λ., είναι ο πρώτος που σπάει με την ειδική ισχύ του το φράγμα των 100 ίππων στο λίτρο, ενώ η εισαγωγή αέρα γίνεται από τα πλάγια (air scoops) με βέλτιστη ροή. Παράλληλα τόσο αυτός ο boxer όσο και ο μεγαλύτερος της Cayman είναι τοποθετημένοι μερικά εκατοστά μπροστά από τον πίσω άξονα, ενώ είναι πιο οικονομικοί κατά 15% χάρη στη νέα διαχείριση του συστήματος ψύξης που επιτρέπει στον κινητήρα να φτάνει πιο γρήγορα την κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του, στην έξυπνη λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος που «κλέβει» λιγότερη ενέργεια,  ενώ στην περίπτωση της αυτόματης έκδοσης PDK ο συμπλέκτης απομονώνεται εντελώς όταν οι συνθήκες κίνησης είναι χαλαρές.

Ταυτόχρονα  η κρεμαγέρα έχει πλέον ηλεκτρική υποβοήθηση εξοικονομώντας 0,1 lt/100 km (υπάρχει και έκδοση Plus με πιο βαριά αίσθηση πάνω από τα 50 χλμ./ώρα), ενώ η λειτουργία PTV (Porsche Torque Vectoring) είναι μέρος της αναβαθμισμένης ανάρτησης PASM και των ηλεκτρονικών διαχείρισης PSM (Porsche Stability Management). Τα δισκόφρενα είναι μεγαλύτερα και προέρχονται από τη νέα 911 ενώ η πίσω αεροτομή που αναπτύσσεται αυτόματα ή manual έχει 40% μεγαλύτερη «ενεργή» επιφάνεια για να παράγει αυξημένο κάθετο φορτίο (αρνητική άντωση) αλλά με μικρότερη αντίσταση στην κίνηση της Cayman.

Με τη συνεργασία του www.caroto.gr

{gallery}photos/33/NEWS/PORSCHE-CAYMAN-TECH{/gallery}


Επόμενο:

SSANGYONG SIV-1

Μη χάσεις:

BMW Z2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup