Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πονοκέφαλος για την βιομηχανία τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά

Καθώς οι τιμές των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίζουν να πέφτουν κατακόρυφα, οι εταιρείες leasing πιέζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να βρουν τρόπους αντισταθμίσουν την υποτίμηση, φοβούμενες περαιτέρω επιδείνωση της αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αξίας 1,2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οι επιθετικές μειώσεις των τιμών της Tesla έχουν προκαλέσει αναταράξεις σε ολόκληρο τον κλάδο, ωθώντας μεγάλες εταιρείες μίσθωσης να ζητήσουν παραχωρήσεις από τους κατασκευαστές EV.

Οι μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης, συμπεριλαμβανομένων των Societe Generale Ayvens και BNP Paribas Arval, οι οποίες διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην αγορά εταιρικών αυτοκινήτων, παλεύουν με σημαντικές απώλειες καθώς η αξία των μεταχειρισμένων EV μειώνεται απροσδόκητα.

Συνήθως, οι συμφωνίες leasing είναι δομημένες με βάση την προβλεπόμενη απόσβεση του εκάστοτε οχήματος, αλλά η απότομη πτώση των τιμών των μεταχειρισμένων EV έχει αφήσει τις εταιρείες αυτές σε μεγάλα οικονομικά ανοίγματα.

Για να μετριάσουν τους κινδύνους, οι εταιρείες leasing απαιτούν συμφωνίες από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για την επαναγορά οχημάτων ή την παροχή διαβεβαιώσεων για την κάλυψη των απωλειών από την απόσβεση.

Τα εταιρικά αυτοκίνητα, που ενισχύονται από επιδοτήσεις και φορολογικά κίνητρα, είναι διαδεδομένα στην Ευρώπη, όπου οι αυστηροί κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων δίνουν κίνητρα για την υιοθέτηση των ηλεκτρικών.

Ωστόσο, η αστάθεια στην αγορά μεταχειρισμένων EV δημιουργεί προκλήσεις για την επίτευξη των στόχων για σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης έως το 2035.

Τα αυξανόμενα ποσοστά leasing για τα ηλεκτρικά και οι αβεβαιότητες σχετικά με τις αξίες μεταπώλησης ωθούν ορισμένους μεγάλους εταιρικούς πελάτες να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους για το στόλο EV.

Για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν εγγυήσεις επαναγοράς στις εταιρείες leasing, μεταθέτοντας τον κίνδυνο στο μέλλον.

Ωστόσο, η βιωσιμότητα της μετάβασης στα ηλεκτρικά εξαρτάται και από την αξία τους ως μεταχειρισμένα, διασφαλίζοντας ότι τα οχήματα αυτά θα διατηρήσουν μία ικανοποιητική μεταπωλητική αξία με την πάροδο του χρόνου.

Καθώς η ζήτηση για τα ηλεκτρικά παραμένει τεχνητά διογκωμένη από τα συστήματα κινήτρων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν τη συνεχή πρόκληση να βρουν αγοραστές για τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά σε ανταγωνιστικές τιμές ή να αντιμετωπίσουν πιθανές οικονομικές απώλειες.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured