Σύνδεση

Aston Martin

ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ; ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ;

Η έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, που γίνεται εναλλάξ με αυτή της Φρανκφούρτης (τις ζυγές χρονιές η γαλλική, τις μονές η γερμανική) είναι μαζί με αυτήν της Γενεύης οι πιο σημαντικές στην Ευρώπη.

Την τελευταία της διοργάνωση την επισκέφτηκαν περισσότεροι από 1,25 εκατομμύρια άνθρωποι, οπότε περιμένει κανείς οι κατασκευαστές να δηλώνουν ευλαβικά το παρόν. Τα πράγματα όμως δεν είναι ακριβώς έτσι. Ήδη από πέρυσι η Volvo έχει βγάλει από το καλεντάρι της τόσο τη Φρανκφούρτη όσο και το Παρίσι, λέγοντας πως θα μετέχει σε μια έκθεση στην Ευρώπη, η οποία θα είναι αυτή της Γενεύης.

Φέτος τον πύργο του Άιφελ από κοντά δεν θα δουν ούτε οι άνθρωποι των Ford, Aston Martin και Rolls Royce, οι οποίοι δήλωσαν στο AutoNews πως η έκθεση δεν ταιριάζει στην στρατηγική τους και πως θα διαθέσουν τα χρήματά τους σε άλλες προωθητικές ενέργειες. Η Volvo είχε πει ευθύς εξαρχής πως θέλει μια πιο άμεση επικοινωνία με το κοινό της, η Ford θα διοργανώσει ημερήσια test drives, η Rolls Royce επενδύει σε εκδηλώσεις μόδας και cocktail parties, ενώ ο επικεφαλής της Aston Martin Andy Palmer είπε πως «υπάρχει γενικά η αίσθηση ότι είσαι υποχρεωμένος να παίρνεις μέρος σε κάθε έκθεση. Υπάρχουν όμως και καλύτεροι τρόποι να κάνεις τη δουλειά σου από το να ξοδεύεις συνεχώς χρήματα σε εκθέσεις και κόντρα εκθέσεις».

Στην τελευταία φράση κρύβεται μάλλον και το μυστικό της συγκεκριμένης επιλογής, καθώς η αξιοπρεπής παρουσία μιας μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας σε μια έκθεση του βεληνεκούς αυτής της γαλλικής πρωτεύουσας υπολογίζεται πως κοστίζει από 20 έως και 80 εκατομμύρια ευρώ.

Ένας άλλος λόγος απουσίας από μια έκθεση είναι και το timing. Γιατί καλή η παρουσία, εντυπωσιακά τα πρωτότυπα, αλλά αν τυγχάνει να μην έχεις να δείξεις και κάποιο καινούργιο μοντέλο παραγωγής η σημασία της παρουσίας αρχίσει και φθίνει…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup