Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT HX1

Τα concept cars είναι το αλατοπίπερο κάθε έκθεσης αυτοκινήτου και αυτή της Φρανκφούρτης δεν αποτελεί εξαίρεση. Επίσης δεν αποτελεί εξαίρεση και η παρουσία ενός πρωτοτύπου της Peugeot, μιας και οι Γάλλοι έχουν δημιουργήσει τη δική τους παράδοση τα τελευταία χρόνια, με ενδιαφέρουσες από όλες τις απόψεις προτάσεις.

Το φετινό πρωτότυπο της Peugeot λοιπόν είναι το HX1, ένα μεγάλο πολυμορφικό –το μήκος του υπολείπεται ελάχιστα από τα 5 μέτρα- που θέλει να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή άνεση. Ξεκινώντας από την είσοδο των επιβατών –οι πόρτες είναι αλά Lamborghini και ανοίγουν με αντίθετη φορά– μέχρι τη μετακίνησή τους, μιας και το πίσω υποβραχιόνιο κρύβει ένα μινι μπαρ και μια μηχανή του καφέ που παραπέμπει άμεσα και στο παρελθόν της μάρκας.

Παράλληλα το εσωτερικό είναι πολυτελές, καθώς το Peugeot ΗΧ1 θέλει να δείξει και την άποψη της εταιρείας για ένα μοντέλο της upper class κατηγορίας. Το τελευταίο γίνεται εμφανές και στην εξωτερική σχεδίαση με τις προσεγμένες λεπτομέρειες, ενώ η έμφαση που δόθηκε στην αεροδυναμική –συντελεστής οπισθέλκουσας 0,28, δηλαδή εξαιρετικός για MPV ενώ πάνω από τα 100 χλμ./ώρα κάνουν την εμφάνισή τους αεροδυναμικά βοηθήματα που είναι πολύ ωραία ενσωματωμένα στο αμάξωμα όταν το ΗΧ1 δεν κινείται- έχει θετικό αντίκτυπο πέρα από την κατανάλωση και στο πολιτισμένο του χαρακτήρα.

Η κατανάλωση λοιπόν έχει διατηρηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα, μια και την πρόωση του εντυπωσιακού ΗΧ1 την έχει αναλάβει το σύστημα Hybrid4 των Γάλλων. Στο Hybrid4 λοιπόν για πρώτη φορά ένας κινητήρας πετρελαίου είναι μέρος ενός υβριδικού συστήματος, στο οποίο οι ηλεκτροκινητήρες κινούν τους πίσω τροχούς.

Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα κίνησης του HX1 μόνο με τη βοήθεια των δύο τελευταίων, ενώ από τη στιγμή που υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης των συσσωρευτών και από το οικιακό ρεύμα (plug in) η αυτονομία φτάνει σε αυτήν την περίπτωση τα 30 χιλιόμετρα.

Πιο εντυπωσιακή είναι όμως η τιμή της μέσης κατανάλωσης που ανακοινώνει η γαλλική εταιρεία και είναι της τάξης των 3,2 λίτρων/ 100 χλμ. Την ίδια στιγμή οι εκπομπές CO2 είναι 83 γραμμάρια/ χιλιόμετρο, τιμή εξαιρετική αν αναλογιστεί κανείς τη συνδυαστική ισχύ των 299 ίππων του ΗΧ1.

Η οποία εγγυάται πολύ καλές επιδόσεις ακόμα και με πλήρη σύνθεση επιβαινόντων. Που φτάνουν τους 6 τον αριθμό, μιας και μια έξυπνη διάταξη επιτρέπει την εμφάνιση 2 επιπλέον καθισμάτων στη μεσαία σειρά που βρίσκονται στην πλάτη των μπροστινών, όποτε αυτά κρίνονται απαραίτητα.

{gallery}photos/26/news/PEUGEOT-HX1{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΟ FIAT PANDA

Μη χάσεις:

KIA: SPORT SEDAN CONCEPT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured