Σύνδεση

FIAT

ΝΕΟ FIAT PANDA

neo-fiat-panda-1

Η Fiat παρουσίασε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες και τα πρώτα στοιχεία για τη νέα γενιά του Panda, την 3η κατά σειρά που συνεχίζει μια μεγάλη παράδοση 6,5 εκατομμυρίων μονάδων που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα. Εδώ αξίζει να σημειώσουμε πως το Fiat Panda ήταν το πρώτο μίνι που είχε κινητήρα diesel αλλά και τετρακίνηση, ενώ ήταν πρωτοπόρο και σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση.

Το καινούργιο Fiat Panda λοιπόν δείχνει πιο σύγχρονο, πιο επιβλητικό και πιο ώριμο από ποτέ χωρίς όμως να έχει χάσει το χαρακτήρα του «εργαλείου», ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις έχουν μεγαλώσει ελαφρώς σε σχέση με τον προκάτοχό του –μήκος 3,65 μέτρα, πλάτος 1,64 και ύψος 1,55.

Το μεγαλύτερο αποτύπωμα εξασφαλίζει σαφώς πιο άνετους χώρους για μέχρι και 5 επιβάτες και τις αποσκευές του, ενώ βελτιώνει και το επίπεδο ασφάλειας, που μπορεί να εμπλουτιστεί και με σύστημα αποφυγής σύγκρουσης μέσα στην πόλη και μέχρι τα 30 χλμ./ ώρα.

Σαφώς πιο ελκυστικό είναι και το εσωτερικό με το καινούργιο και μοντέρνο ταμπλό με το πολύ χρώμα, ενώ ο εξοπλισμός μπορεί να περιλάβει και το αποσπώμενο σύστημα πλοήγησης Blue&Me TomTom Live που χρησιμοποιείται π.χ. και στο Punto.

Η γκάμα των κινητήρων εκτός από τους γνωστούς FIRE των 1.200 κυβικών και των 69 ίππων και 1.3 Multijet II των 75 ίππων θα περιλαμβάνει και δύο TwinAir: τον turbo των 900 κυβικών και των 85 ίππων που ξέρουμε από το 500, καθώς και την ατμοσφαιρική εκδοχή του που αποδίδει 65 ίππους. Στην πορεία α θα προστεθούν πιθανότατα κι άλλα σύνολα καθώς και το 4x4.

Κατά τα άλλα το νέο Panda θα διατίθεται με 10 διαφορετικά χρώματα αμαξώματος, 3 επίπεδα εξοπλισμού, 4 διαφορετικές διαμορφώσεις του εσωτερικού του, 2 διαφορετικά τάσια και ζάντες αλουμινίου 14 και 15 ιντσών, που δημιουργούν συνολικά περισσότερους από 600 διαφορετικούς συνδυασμούς.

{gallery}photos/26/news/NEO-FIAT-PANDA{/gallery}


Μη χάσεις:

PEUGEOT HX1

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup