Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT 4008

Δεν πρόλαβε να κλείσει τις πόρτες της η έκθεση στη Φρανκφούρτη και ήδη παρουσιάζονται κάποια νέα μοντέλα, η πρεμιέρα των οποίων προσδιορίζεται για το Μάρτιο, στο Σαλόνι της Γενεύης.

Από τα πρώτα είναι το Peugeot 4008, το νέο SUV της γαλλικής εταιρείας, που όπως και ο προκάτοχός του, το 4007, είναι προϊόν της συνεργασίας του ομίλου της PSA με τη Mitsubishi.

Πέρα από την πιο μοντέρνα και πιο εύκολα αποδεκτή εμφάνιση -η οποία έχει προσαρμοστεί στα νέα αισθητικά δεδομένα της Peugeot με την κομψή μάσκα και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά μπροστά, ενώ διαθέτει και στοιχεία όπως τα φουσκωμένα φτερά και οι μεγάλοι τροχοι που τονίζουν την off road διάσταση- η μεγάλη του διαφορά από το 4007 είναι το μέγεθος.

Το 4008 λοιπόν, που ουσιαστικά χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο- είναι ολόκληρα 30 εκατοστά πιο κοντό. Το μήκος του δηλαδή μόλις που ξεπερνά τα 4,30 μέτρα (4,34 για την ακρίβεια, με το πλάτος να είναι 1,80 και το ύψος 1,63), γεγονός που του εξασφαλίζει ένα πιο δυναμικό look. Ο λόγος αυτής της επιλογής των Γάλλων είναι ότι τα SUV των κατηγοριών C και D, της μικρής- μεσαίας και της μεσαίας δηλαδή γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, λειτουργώντας και ως εναλλακτικές στα σεντάν και τα πολυμορφικά. Αντίθετα οι πωλήσεις των πιο μεγάλων 4x4, της κατηγορίας Ε δηλαδή, πέφτουν λόγω και της αυξημένης κατανάλωσής του.

Οι χώροι πάντως του 4008, θα είναι ικανοποιητικοί για 4 ή και 5 επιβάτες και τις αποσκευές του, ενώ οι μικρότερες διαστάσεις και τα λιγότερα κιλά που αυτές συνεπάγονται, κάνουν και πιο εύκολο το downsizing των κινητήρων. Έτσι η γκάμα περιλαμβάνει δύο ατμοσφαιρικά σύνολα βενζίνης 1.600 και 1.800 κυβικών με 116 και 150 ίππους αντίστοιχα που συνδυάζονται με 5άρια κιβώτια. Αντίθετα οι επίσης δύο diesel της γενιάς HDi της Peugeot έχουν 6άρια κιβώτια, είναι 1,6 και 1,8 λίτρων με 112 και 150 ίππους αντίστοιχα, ενώ σύμφωνα με τον προγραμματισμόι των Γάλλων είναι και αυτοί που θα είναι διαθέσιμοι στην ευρωπαϊκή αγορά γενικά.

Ειδικά για τη χώρα μας θα γίνει κάποια εξαίρεση και θα έρθουν και τα βενζινοκίνητα 4008, τουλάχιστον για όσο υπάρχει το θέμα με το diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Λέτε να έχει αλλάξει κάτι μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του 2012 που θα αρχίσουν οι πωλήσεις του 4008; Ίδωμεν…

Πάντως όπως και το 4007 έτσι και ο διάδοχός του, το 4008 θα είναι κανονικά προσθιοκίνητο, ενώ οι επιπλέον επιλογές θα είναι το 4WD, που θα εμπλέκει και τους πίσω τροχούς όποτε υπάρχει ανάγκη, και το Lock, που θα κλειδώνει τη μετάδοση στην τετρακίνηση μέχρι κάποια ταχύτητα.

{gallery}photos/26/news/PEUGEOT-4008{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο μπορεί να καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πωλείται σχεδόν «τσάμπα» ένας V8 Cosworth της Formula 1

Featured

Η νέα Toyota Corolla Cross διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Πόσο κοστίζει;

Featured

Δεν θα πιστεύετε πόσες Lancia υπάρχουν με ελληνικά ονόματα!

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup