H Peugeot έχει, από ότι φαίνεται, μεγάλα σχέδια για τις γρήγορες εκδόσεις του 308. Έτσι σε λίγες μέρες θα παρουσιάσει επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης την κορυφαία, προς το παρόν τουλάχιστον, έκδοση του 308 GTI, τη Racing Cup.
Η οποία θα έχει πιο φαρδύ αμάξωμα (1,91 μέτρα), εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα –ξεχωρίζει η μεγάλη πίσω φτερούγα που είναι εμπνευσμένη από το WTCC- καθώς και ζάντες 18 ιντσών.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του Peugeot 308 Racing Cup είναι ο κινητήρας του. Πρόκειται για το γνωστό τετρακύλινδρο turbo των 1.600 κυβικών της γαλλικής εταιρείας, ο οποίος για την περίσταση φτάνει ούτε λίγο ούτε πολύ τα 308 άλογα (σίγουρα όχι τυχαίο το νούμερο), τα οποία είναι +38 σε σχέση με την πιο ισχυρή έκδοση του GTI. Όλα αυτά τα άλογα καταλήγουν στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, που έχει και paddles στο τιμόνι, καθώς και ενός μπλοκέ διαφορικού.
Το 308 Racing Cup, που ουσιαστικά αντικαθιστά το RCZ Racing Cup, δεν ζυγίζει πάνω από 1.050 κιλά και θα είναι διαθέσιμο αρχές 2016. Μετά το επίσημο ντεμπούτο στην Φρανκφούρτη, θα πραγματοποιηθεί και ένα δυναμικό στις 24-25 Οκτωβρίου, στην πίστα του Paul Ricard, στην Γαλλία.
Γιάννης Σκουφής
