Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT 2008 1.6 EHDI (115 PS): ΦΟΥΛ ΤΟΥ ΑΣΣΟΥ ΜΕ ΒΑΛΕ

Crossover ή MPV; Είναι τόσο σημαντικό; Αν…

Crossover ή MPV; Είναι τόσο σημαντικό; Αν...

Crossover ή MPV; Είναι τόσο σημαντικό; Αν προσεγγίζεις την υπόθεση αυτοκίνητο από την trendy πλευρά, θέλεις να βλέπεις το 2008 ως μέλος της πιο μοδάτης κατηγορίας αυτή τη στιγμή στην αγορά, εκείνης των crossover. Αν πάλι είσαι πιο… ρεαλιστής, θα διακρίνεις πως το αμάξωμά του, έχει περισσότερα κοινά με ένα μικρομεσαίο MPV, όμως σε κάθε περίπτωση, εκείνο που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, είναι οι ομοιότητες με το πιο hot μοντέλο στη γκάμα της Peugeot, του 208.

Λογικό, καθώς το 2008 βασίζεται στο πλαίσιο του 208, έχοντας όμως ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις, και συγκεκριμένα +20 εκ. στο μήκος και +2,5 εκ. στο πλάτος. Επιπλέον, αυξημένη είναι και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, φτάνοντας συνολικά τα 16,2 εκ.

Τι παίρνει λοιπόν κανείς επιλέγοντας το 2008; Αρχικά ελκυστικό σχεδιασμό, μοντέρνο εσωτερικό που υπογραμμίζεται από το μικρής διαμέτρου τιμόνι, και όλες τις αρετές του «μικρού» 208 σε μεγαλύτερο περιτύλιγμα.

Peugeot-2008-eHDi-test-carzine-16

Οι καλύτεροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές, είναι ένα σημαντικό ατού στην περίπτωση του 2008, που επιπλέον, διέθετε στην έκδοση δοκιμής και έναν αξιόλογο κινητήρα diesel 1.6 λίτρου. Αποδίδει 115 ίππους και 270 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. και εκτός του ότι κινεί αξιοπρεπέστατα το αμάξωμα των 1.255 κιλών (0-100 σε 10,4’’ και τελική 188 χ.α.ώ.), αποδεικνύεται και ιδιαίτερα… λογικός σε επίπεδο κατανάλωσης (λιγότερα από 6λ/100 χλμ.).

Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε ακόμη για την ψηλή θέση οδήγησης, τον πλούσιο εξοπλισμό ή την ευχάριστη αίσθηση στην οδήγηση, καθώς το δίπτυχο τιμόνι-κιβώτιο, αλλά και το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου, είναι άκρως ικανοποιητικά, έστω κι αν το συγκεκριμένο μοντέλο θεωρητικά εστιάζει περισσότερο στην πρακτικότητα, παρά στη fun to drive διάσταση.

Το σημαντικότερο συγκριτικό πλεονέκτημα του 2008 όμως βρίσκεται αλλού και συγκεκριμένα, στο ιδιαίτερα ελκυστικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα που προτείνει η Peugeot για την απόκτησή του. Στην προώθησή του, η ελληνική αντιπροσωπεία επέλεξε να τονίσει την μηνιαία δόση των 208 ευρώ.

Peugeot-2008-eHDi-test-carzine-05

Η ουσία είναι πως όποια έκδοση του 2008 κι αν επιλέξετε, αφενός επωφελείστε της τιμής με απόσυρση, αφετέρου λαμβάνετε 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Κι όλα αυτά, εξασφαλίζοντας άτοκη αποπληρωμή του αυτοκινήτου, με μηνιαία δόση 208 ευρώ για 48 μήνες.

Το ποσό της προκαταβολής, αντιστοιχεί σε αυτό που μένει αν αφαιρέσετε το ποσό των δόσεων (208 x 48 = 9.984 ευρώ) από την αρχική τιμή της έκδοσης που έχετε επιλέξει.

Οι τιμές (με όφελος απόσυρσης) ξεκινούν από τα 14.640 ευρώ για την έκδοση βενζίνης 1.2 με 82 ίππους και φτάνουν τις 19.970 ευρώ για την diesel 1.6 της δοκιμής.

Όταν σε ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, προστίθεται ένας ευνοϊκός τρόπος για την απόκτησή του, τότε το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί μια αρκετά συμφέρουσα πρόταση για τον αγοραστή, που δύσκολα μπορείς να αγνοήσεις, σε μια οικονομική συγκυρία σαν τη σημερινή.

Βαγγέλης Φακατσέλης

Peugeot 2008 1.6 eHDi (115 PS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.159×1.739×1.556 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.538 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 350-1.194 λίτρα
Βάρος: 1.105-1180 κιλά
Κινητήρας: 1.560 κ.εκ., 4 κύλ., turbo diesel
Ισχύς: 115 PS/3.600 σ.α.λ.
Ροπή: 270 Nm/1.750 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,4”, 188 χλμ./ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 4,6 λίτρα/100 χλμ.
CO2: 105 γρ/χλμ.
Τέλη: 94,5 €
Τιμή: 19.970 €

images-fraisis

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured