Σύνδεση

Peugeot

Peugeot e-208: το ταχύτερο ηλεκτρικό στην κατηγορία του σε αγώνα 300 χιλιομέτρων

Το Peugeot e-208  αναδείχθηκε το πιο γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε αγώνα 300 χιλιομέτρων που πραγματοποιήθηκε στη Λιθουανία για 6η συνεχή χρονιά. Η αυτονομία και η χαμηλή κατανάλωση της μπαταρίας του το έκαναν να ξεχωρίσει, ενώ το πλήρωμα που το οδήγησε αναδείχθηκε επίσης, το γρηγορότερο πλήρωμα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με την ικανότητα του πληρώματος οδήγησαν στην κατάκτηση ενός εξαιρετικού αποτελέσματος, ενώ η πρώτη θέση κατακτήθηκε με άνεση στον ετήσιο αγώνα «Ignitis ON: get to know Lithuania».  Σύμφωνα με τη διαδικασία, τα 22 αυτοκίνητα που συμμετείχαν χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες, ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας τους: έως 50 kWh και άνω των 50 kWh. Οι ανταγωνιστές της πρώτης κατηγορίας έπρεπε να καλύψουν- χωρίς φόρτιση- απόσταση 300 χλμ., ενώ της δεύτερης κατηγορίας, απόσταση 500 χλμ. με τους ίδιους όρους. Το Peugeot e-208 επικράτησε όλων των ανταγωνιστών του στην πρώτη κατηγορία, ενώ αντίστοιχα, η Porsche Taycan στην κατηγορία άνω των 50 kWh.

Οι προσδοκίες επαληθεύθηκαν

Πριν την έναρξη του αγώνα, δόθηκε σε κάθε πλήρωμα μια λίστα με διάφορα σημεία ενδιαφέροντος στη Λιθουανία. Κάθε πλήρωμα δημιούργησε τη δική του διαδρομή, η οποία έπρεπε να περάσει από τουλάχιστον 3 σημεία ενδιαφέροντος. Η ομάδα του Peugeot e-208, με πλήρωμα τους Vitoldas Milius και Aidas Bubinas, κάλυψε σχεδόν ολόκληρη την απόσταση των 305 χιλιομέτρων με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα. Το Peugeot e-208 οδήγησε 305 χλμ. σε 3 ώρες και 59 λεπτά, σημειώνοντας κατά 4 λεπτά καλύτερο χρόνο από το δεύτερο αντίπαλο.

Ένας αγώνας ανάλογος με την πραγματική εμπειρία οδήγησης

Το Peugeot e-208 πέτυχε σε μη αστικές συνθήκες (αγροτικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους) κατά μέσο όρο 13,6 kWh/ 100 χιλιόμετρα, κατανάλωση σχεδόν ίδια με εκείνη που υποδεικνύουν οι δοκιμές WLTP (13,3 kWh/ 100 χιλιόμετρα) για συνθήκες πόλης. Παρά το γεγονός οτι τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποκαλύπτονται κυρίως σε αστικές συνθήκες, το e-208 κατάφερε να ξεχωρίσει για τις επιδόσεις και την οικονομία του, ακόμη και έξω από τον αστικό κύκλο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz