Σύνδεση

Alfa Romeo

ΑLFA ROMEO: “ΠΑΓΩΝΕΙ” Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ MITO KAI GIULIETTA

To μέλλον για την ΜiTo και την Giulietta είναι ιδιαίτερα επισφαλές καθώς με δηλώσεις του ο επικεφαλής της Alfa Romeo Reid Bigland έκανε σαφές ότι ο αντικαταστάτης τους μάλλον θα αργήσει πολύ.

Όπως είπε ο Reid, τα δυο αυτά μοντέλα “είναι πολύ καλά αυτοκίνητα, αλλά όχι στο ίδιο επίπεδο με την Giulia και την Stelvio”. Η δήλωσή του ερμηνεύεται από πολλούς ότι σημαίνει το “πάγωμα” της εξέλιξης των δυο μικρότερων μοντέλων της εταιρίας, καθώς δεν είναι μέσα στις προτεραιότητές της για αυτό το διάστημα.

Στις δηλώσεις του στην έκθεση της Γενεύης είπε ότι η Giulietta και η Mito θα μπορούσαν να παραμείνουν ως έχουν στο ορατό μέλλον, καθώς η εταιρία θα εστιάσει στις νέες Alfa όπως η Giulia και η Stelvio “που έχουν τον οδηγό στο επίκεντρο” και ανταποκρίνονται καλύτερα στη νέα εποχή της εταιρίας.

Ο Bigland επισήμανε επίσης ότι οι Mito και η Giulietta ήταν κατ’ εξοχήν ευρωπαϊκά μοντέλα, κάτι που δεν συνάδει με τη νέα στρατηγική της εταιρίας η οποία σύμφωνα με τον ίδιο “θα εστιάζει λιγότερο στην Ευρώπη και περισσότερο στην παγκόσμια αγορά. Η ευρωπαϊκή αγορά είναι σημαντική, αλλά επενδύουμε περισσότερο στην Ασία και την Βορειο Αμερική, όπου οι μικρές κατηγορίες δεν έχουν μεγάλες πωλήσεις”.

Ως αποτέλεσμα όλου αυτού, ο Bigland υποστήριξε ότι η επόμενη Alfa Romeo θα είναι και πάλι ένα SUV, μικρότερη κατά πάσα πιθανότητα από την Stelvio. Eνώ κάθε καινούργια Alfa που θα κατασκευάζεται από εδώ και στο εξής θα προκρίνεται με βάση τον όγκο πωλήσεων της κατηγορίας σε παγκόσμιο επίπεδο και όχι αποκλειστικά στις ευρωπαϊκές αγορές.

Οι ανακοινώσεις του Bigland είναι προφανές ότι προβληματίζουν τους φανατικούς φίλους της εταιρίας στην Ευρώπη, στους οποίους -αν ισχύσουν τελικά όσα λέει- η Alfa Romeo “γυρίζει” την πλάτη. Πολύ δε περισσότερο όταν διαψεύδουν δηλώσεις του ίδιου και των υψηλόβαθμων στελεχών της Αlfa ότι θα παρουσιάσουν 6 νέα μοντέλα μέχρι το 2020, τις οποίες ο ίδιος ο Βigland πλέον παραδέχεται ως υπερβολικές.

Όπως και να έχει πάντως, αν όντως ισχύσει αυτή η αλλαγή πλεύσης της Alfa Romeo μας είναι εξαιρετικά δύσκολο να κατανοήσουμε πως θα επιβιώσει η εταιρία στην Ευρώπη, με δύο μόνο μοντέλα πρώτης γραμμής (και μάλιστα όχι φθηνά) και με την ραχοκοκαλιά της παρουσίας της εδώ και δεκαετίες να εκπροσωπείται από δύο μάλλον γερασμένα μοντέλα όπως η Giulietta και -ακόμα περισσότερο- η MiΤo.

H όλη κατάσταση αρχίζει να θυμίζει το μοτίβο της Lancia πριν μερικά χρόνια και την ατυχή κατάληξη που είχε η ιστορική ιταλική μάρκα μέσα στον “μύλο της Fiat. Ίσως εδώ πάντως να “δένει” και η ιστορία που προέκυψε με το ενδεχόμενο εξαγοράς της FCA από την VW την οποία λίγο αργότερα διέψευσε τόσο ο ίδιος ο Marchionne όσο και η VW. Όμως είναι προφανές ότι μία εταιρία με την ιστορία της Alfa Romeo δεν θα μπορούσε να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο, πολύ δε περισσότερο όταν είναι δεδομένη εδώ και καιρό η επιθυμία του γκρουπ VW να την εντάξει στα μέλη της.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup