Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Παγκόσμιος προβληματισμός από το «φρενάρισμα» των ηλεκτρικών

Η παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων παρουσιάζει βραχυπρόθεσμη επιβράδυνση, γεγονός που ωθεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους προμηθευτές να επανεκτιμήσουν τις στρατηγικές τους.

Παρά τις σημαντικές επενδύσεις στην παραγωγή και την τεχνολογική ανάπτυξη των ηλεκτρικών, η πραγματική ζήτηση δεν έχει ανταποκριθεί στις προσδοκίες, οδηγώντας σε συνέπειες όπως πτωχεύσεις και περικοπές παραγωγής.

Μεγάλοι παίκτες όπως η General Motors και η Ford έχουν αναπροσαρμόσει τους στόχους παραγωγής ηλεκτρικών ως απάντηση στην επιβράδυνση της ζήτησης, και ακόμη και ο γίγαντας του κλάδου Tesla έχει προειδοποιήσει για απότομη επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων για το 2024.

Οι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων κατασκευαστών μπαταριών EV, όπως η CATL και η BYD, παλεύουν με τις προκλήσεις που απορρέουν από την υπερπροσφορά και την επιβράδυνση της ζήτησης, επηρεάζοντας τις προβλέψεις των κερδών τους.

Η αλλαγή αυτή αντικατοπτρίζεται σε πρόσφατες αποφάσεις, όπως η Renault που εγκατέλειψε τα σχέδια για την εισαγωγή του brand EV Ampere στο χρηματιστήριο λόγω των υποτονικών συνθηκών της χρηματιστηριακής αγοράς, και η Volkswagen που ανέβαλε τα σχέδια για την αναζήτηση εξωτερικών επενδυτών για τη μονάδα μπαταριών PowerCo εν μέσω μιας υποτονικής αγοράς ηλεκτρικών.

Ο ευρύτερος κλάδος παλεύει με μια μεγαλύτερη από την αναμενόμενη μείωση της ζήτησης στα ηλεκτρικά, μέσα σε ένα γενικότερο περιβάλλον ανησυχίας και αμφιβολιών.

Ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες παραμένουν προσηλωμένες στο μακροπρόθεσμο σχέδιο ανάπτυξης των ηλεκτρικών, προσπαθώντας παράλληλα να έχουν την ευελιξία στο να διατηρήσουν τα συμβατικά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα υβριδικά.

Το τοπίο πάντως είναι ιδιαίτερα σύνθετο, και το 2024 ίσως και το 2025 θα είναι μία περίοδος που θα ξεκαθαρίσει για το αν και πότε θα κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz