Σύνδεση

Opel

OPEL: ΝΕΟΣ 1.000 TURBO ME 115 ΑΛΟΓΑ

Η Opel θα παρουσιάσει άμεσα ένα νέο μικρό κινητήρα 1.000 κυβικών, ο οποίος θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στο Adam –φυσικά θα ακολουθήσουν και τα άλλα μοντέλα, από το Corsa μέχρι το Astra– που όπως έχουμε γράψει και στη δοκιμή της έκδοσης των 1.200 κυβικών του ένα από τα σημεία που υστερεί είναι οι κινητήρες του.

Με τον καινούργιο αλουμινένιο τρικύλινδρο της γενιάς SIDI (Spark Ignition Direct Injection) η Οpel, μετά τις Ford (1.0 Ecoboost), Renault (0.9 Energy) αλλά και Fiat (TwinAir) κάνει σημαντικό downsizing στην πιο μικρή κατηγορία. Το νέο της μικρό σύνολο έχει υπερτροφοδότηση, άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, εξαγωγή ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και αποδίδει 115 ίππους και 166 Nm ροπής από τις 1.800 έως τις 4.700 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Opel ο χιλιάρης turbo έχει καλύτερη απόδοση από τον ατμοσφαιρικό 1.600 του Astra –οι εκπομπές CO2 του πάντως είναι κάτω από τα 100 γραμμάρια, οπότε μαζί του το Adam απαλλάσσεται από τα τέλη– ενώ ένας άξονας εξισορρόπησης (με καδένα, ο οποίος περνά από το κάρτερ) έχει αναλάβει τη μείωση των κραδασμών που εξ ορισμού έχει ένας τρικύλινδρος. Για τον ίδιο σκοπό έχουν τοποθετηθεί μονωτικά υλικά και καλύμματα πάνω από τον κινητήρα και τα έδρανα. Ο 1.0 SIDI συνδυάζεται με νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που ζυγίζει μόλις 37 κιλά και είναι 30% πιο ελαφρύ από το 5άρι που χρησιμοποιεί τώρα το Adam.  

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/39/TECHNOLOGY/OPEL-3-CYLINDER{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured