Σύνδεση

Featured

ΑΥΤΗ Η MUSTANG TOY ’64 ΜΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΛΑ

Το σχήμα είναι κλασικό, καθώς πρόκειται για την αρχέτυπη Mustang του 1964, όμως για ένα αυτοκίνητο με πάνω κάτω 50 χρόνια στην πλάτη του παραδείχνει καινούργιο, δεν συμφωνείτε;

Το ωραίο είναι πως όχι μόνο δείχνει καινούργιο αλλά είναι, μιας και η συγκεκριμένη Mustang έχει κατασκευαστεί τώρα, από την εταιρεία Revology Cars, με άδεια της Ford και με βάση τα σχέδια και τα πλάνα του αρχέτυπου. Στην ουσία πλαίσιο και αμάξωμα είναι ένα είδος puzzle, με κάποια από τα εξαρτήματα να προέρχονται από την ίδια την αμερικάνικη εταιρεία και το στοκ της και κάποια άλλα να έχουν φτιαχτεί από ειδικευμένους μικρούς κατασκευαστές.

Για την πρώτη ολοκαίνουργια Mustang του ’64 χρειάστηκαν περισσότερες από 5.000 ώρες δουλειάς και τη μεγαλύτερη δυσκολία την παρουσίασαν, όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, οι πλεξούδες των καλωδίων, μιας και πριν από 50 χρόνια οι καλωδιώσεις ήταν ελάχιστες σε σχέση με σήμερα.

Διαφοροποίηση σε σχέση με το original υπάρχει και στον κινητήρα, καθώς κάτω από το μακρύ καπό υπάρχει ένας σύγχρονος -όχι τελευταίας γενιάς αλλά από τη δεκαετία του ’90 που ταίριαζε καλύτερα- V8 της Ford, με 5.000 κυβικά και 285 άλογα. Ο οποίος συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων είτε με αυτόματο 4άρι, ενώ παίρνει μπροστά με μπουτόν. Κάτι βέβαια που μπορεί να έρχεται σε αναντιστοιχία με το λεπτό κλασικό τιμόνι, αλλά ταυτόχρονα δίνει και μια άλλη νότα, καθώς είναι και keyless-go, με το κλειδί να μη χρειάζεται να βγει από την τσέπη.

Η σύγχρονη τεχνολογία πάντως δεν περιορίζεται μόνο σε αυτά. Υπάρχει Bluetooth για τη σύνδεση κινητών, ζώνες ασφαλείας 3 σημείων αντί για αυτές των δύο του πάλαι ποτέ, προβολείς LED, υποβοήθηση για το σύστημα διεύθυνσης και μερικά ακόμα.

Πόσο κοστίζει όμως μια ολοκαίνουργια κλασική Mustang; H άμεση απάντηση είναι 3 φορές πάνω σε σχέση με το εντυπωσιακό μοντέλο της τελευταίας γενιάς, το οποίο σε νούμερα μεταφράζεται σε 110.000 ευρώ για το Fastback και σε 112.000 για το cabrio των φωτογραφιών μας. Πολλά; Εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπει κανείς…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota