Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ. ΜΕΙΩΣΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΦΟΡΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ

Το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τις..

Το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες θα περιλαμβάνει και σημαντικές αλλαγές στη φορολογία των αυτοκινήτων. Έτσι λοιπόν και σύμφωνα με δημοσίευμα της Ημερησίας:

  • Μειώνονται τα τεκμήρια διαβίωσης κατά 30%, γεγονός που θα επιφέρει και μείωση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης κατά το ίδιο ποσοστό. Ο συγκεκριμένος φόρος επιβάλλεται σε αυτοκίνητα με κινητήρες μεγαλύτερους των 1.929 κυβικών, ενώ όσο πιο πολλά τα κυβικά τόσο μεγαλύτερο και το όφελος με τις παραπάνω αλλαγές.
  • Σε όσα αυτοκίνητα με κατατεθειμένες πινακίδες γίνει άρση ακινησίας εξετάζεται πολύ σοβαρά να μην καταβάλλονται ολόκληρα τα τέλη κυκλοφορίας αλλά μόνο αυτά που αντιστοιχούν στους μήνες που μένουν μέχρι το τέλος του έτους. Αν δηλαδή η άρση γίνει το Σεπτέμβριο θα καταβληθεί μόνο το 1/3 των τελών. Το ίδιο εξετάζεται και για τα καινούργια που ταξινομούνται κατά τη διάρκεια του έτους.
  • Καταργείται ο φόρος πολυτελείας που επιβάλλεται σε καινούρια και εισαγόμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία από 20.000 ευρώ και άνω.

Επίσης

  • Για να εξαχθεί ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται σε ακινησία δεν θα απαιτείται η καταβολή των τελών κυκλοφορίας.
  • Τα μεταχειρισμένα από άλλο κράτος- μέλος της ΕΕ θα εξακολουθούν να εκτελωνίζονται με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας του στο εξωτερικό αλλά στη συνέχεια δεν θα φορολογούνται ως καινούργια, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα. Έτσι όσα έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος πριν το 2003 θα απαλλάσσονται και από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης εξαιτίας της παρέλευσης της 10ετίας.
  • Αντίστοιχα και τα αυτοκίνητα που εκποιεί ο πρώην ΟΔΔΥ (ΔΔΔΥ) θα φορολογούνται με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας τους και οι κάτοχοί τους θα καταβάλουν μειωμένο ή μηδενικό Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Αντίστοιχη θα είναι και η μείωση του τεκμηρίου που τα συνοδεύει.
  • Οι πινακίδες «Μ», που λαμβάνονται από τις εφορίες για τα αυτοκίνητα σε ακινησία προκειμένου να μπορούν να κυκλοφορήσουν νόμιμα για δύο ημέρες, θα χορηγούνται πλέον μόνο 2 φορές το χρόνο κι όχι κάθε μήνα.
  • Οι πινακίδες ΔΟΚ επανέρχονται για τους εμπόρους αυτοκινήτων, προκειμένου να μπορεί να γίνει δοκιμαστική οδήγηση οχημάτων που είναι σε φορολογική ακινησία.
  • Παράλληλα τα αυτοκίνητα που έχουν στην κατοχή τους εμπορίες αυτοκινήτων και εταιρίες leasing ή ενοικίασης θα εξαιρούνται από το καθεστώς υποχρεωτικής ασφάλισης όσο βρίσκονται παρκαρισμένα είτε σε καταστήματα εμπορίας ή σε εταιρικά πάρκινγκ.

Παράλληλα υπάρχουν προτάσεις και για την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης, ώστε να γίνεται με βάση τη λιανική τιμή, προκειμένου να μην γίνονται πλέον υπο-τιμολογήσεις, αλλά αυτό μάλλον δεν θα περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί άμεσα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η Citroën ανανέωσε τα C4 και C4 X

Citroen

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η Audi παρουσίασε στο Παρίσι τo νέo Q6 Sportback E-Tron  

Audi