Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι ποδηλάτες κινδυνεύουν περισσότερο από τα SUV

Δεν χρειάζεται μεγάλη φαντασία ή κάποια ειδική έρευνα για να δείξει ότι ένα όχημα με μεγαλύτερη μάζα μπορεί να κάνει μεγαλύτερη ζημιά. Όμως πρόσφατη έρευνα από το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) υποδηλώνει ότι ο κίνδυνος που προκαλούν τα μεγάλα SUV για τους ποδηλάτες κατά πολύ μεγαλύτερος.

Η μελέτη εξέτασε όχι μόνο το ποσοστό και τη σοβαρότητα των τραυματισμών σε ποδηλάτες που προκαλούνται από αυτοκίνητα και SUV, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο προκλήθηκε η ζημιά στα θύματα.

Εξετάστηκαν 71 ατυχήματα ποδηλάτων στο Μίσιγκαν όπου συμμετείχαν ποδηλάτες άνω των 15 ετών και ένα μόνο αυτοκίνητο ή SUV. Και η ανάλυση των αποτελεσμάτων ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτική.

Τα SUV όχι μόνο ρίχνουν τους επιβάτες αλλά τους βάζουν και κάτω από το όχημα, όταν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα συνήθως τους σπρώχνουν πάνω από το καπό. Αυτό οφείλεται στο ότι το ψηλότερο μπροστινό άκρο ενός SUV χτυπά τον ποδηλάτη πάνω από το κέντρο βάρους του.

Σε όλα τα ατυχήματα, οι τραυματισμοί στο κάτω μέρος του σώματος ήταν συχνοί και οι τραυματισμοί στο κεφάλι ήταν συχνό χαρακτηριστικό των πιο σοβαρών τραυματισμών. Το ποσοστό τραυματισμών στο κεφάλι είναι ένας χρήσιμος δείκτης για το πόσο επικίνδυνο είναι το ατύχημα για τον ποδηλάτη.

Με βάση μία τυποποημένη μέθοδο έρευνας των ατυχημάτων διαπιστώθηκε ότι οι μέσες βαθμολογίες για τραυματισμούς στο κεφάλι ήταν 63% υψηλότερες σε ατυχήματα με SUV από εκείνα που αφορούσαν κανονικά αυτοκίνητα.

Τα δεδομένα υποδεικνύουν επίσης ότι τα SUV τείνουν να προκαλούν τους περισσότερους τραυματισμούς με τους τροχούς τους ή το κάτω μέρος του αυτοκινήτου, ρίχνοντας τους ποδηλάτες στο έδαφος.

Τα ευρήματα της έρευνας προκαλούν ιδιαίτερη ανησυχία στην τεράστια αγορά των SUV, τις ΗΠΑ, όπου το 2020 που υπάρχουν και τα τελευταία στοιχεία σκοτώθηκαν 932 ποδηλάτες, 50% περισσότεροι από το 2010.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured