Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι Κινέζοι δεν φοβούνται τους δασμούς των Ευρωπαίων

Οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, όπως η BYD, αναμένεται να αντέξουν τις επιπτώσεις των αυξημένων δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση λόγω των υψηλών περιθωρίων κέρδους τους.

Αναλυτές εκτιμούν ότι οι εν λόγω αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να απορροφήσουν αυξήσεις δασμών έως και 30% χωρίς να επηρεάσουν σημαντικά τις τιμές τους στην Ευρώπη.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόκειται να αποφασίσει σχετικά με μια πιθανή αύξηση των δασμών μετά από έρευνα σχετικά με τη στήριξη της Κίνας προς τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της.

Τα αποτελέσματα αναμένονται μετά τις εκλογές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που ολοκληρώνονται στις 9 Ιουνίου.

Ειδικοί επισημαίνουν ότι οι δασμοί θα πρέπει να φτάσουν το 50% για να επηρεάσουν δραστικά τις κινεζικές εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων.

Προβλέπουν ότι η αύξηση θα κυμανθεί κοντά στο 30%, η οποία θα επέτρεπε στους κινέζους κατασκευαστές να διατηρήσουν σημαντικά περιθώρια κέρδους λόγω των πλεονεκτημάτων κόστους που διαθέτουν.

Ενώ οι προτεινόμενοι δασμοί θα μπορούσαν να επιφέρουν δισεκατομμύρια σε νέα κόστη για τους Κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, ειδικοί πιστεύουν ότι ο κύριος αντίκτυπος θα είναι στα περιθώρια κέρδους και όχι στον όγκο των πωλήσεων.

Οι διαφορές στις τιμές μεταξύ των δύο περιοχών είναι ενδεικτικές των περιθωρίων που έχουν οι Κινέζοι στη μείωση των τιμών τους.

Για παράδειγμα, το ηλεκτρικό σεντάν Seal U της BYD πωλείται προς 21.769 ευρώ στην Κίνα, αλλά 41.990 ευρώ στη Γερμανία, και το BYD Atto 3 πωλείται προς 17.923 ευρώ στην Κίνα, αλλά 37.990 ευρώ στη Γερμανία.

Αυτή η σημαντική διαφορά παρέχει στους κινέζους κατασκευαστές μεγάλο περιθώριο προσαρμογής της τιμολόγησης ως απάντηση στις αυξήσεις των δασμών.

Το 2023, περίπου 300.000 EV κινεζικής κατασκευής πωλήθηκαν στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας το 19% της αγοράς.

Το νέο Nissan Qashqai είναι αναβαθμισμένο! (Video)

Featured

Η νέα BMW σειρά 1 έχει αλλάξει αισθητά!

BMW

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Mercedes θέλει να επιστρέψει στις κλασικές γραμμές

Mercedes-Benz