Σύνδεση

Stellantis

Οι Κινέζοι βρήκαν τη κερκόπορτα των Ευρωπαίων

Η κινεζική εταιρία Leapmotor, σε συνεργασία με την Stellantis, θα ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στο εργοστάσιο της Stellantis στο Tychy της Πολωνίας, όπως αποκάλυψαν πηγές στο Reuters.

Η συναρμολόγηση του ηλεκτρικού μίνι αυτοκινήτου T03 της Leapmotor αναμένεται να ξεκινήσει πριν από το τέλος Ιουνίου.

Η στρατηγική θέση του Tychy στη νότια Πολωνία, που ιστορικά αποτελούσε εργοστάσιο της Fiat και σήμερα παράγει διάφορα οχήματα της Stellantis, διασφαλίζει τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας για το EV της Leapmotor, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να καλύψει μια διαφορετική πελατειακή βάση.

Με αυτονομία οδήγησης 280 χιλιομέτρων το μοντέλο T03 είναι ήδη διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, με τιμή περίπου 20.000 ευρώ.

Η κίνηση αυτή ευθυγραμμίζεται με τις προσπάθειες της Stellantis να επεκτείνει τις προσφορές EV χαμηλού κόστους και να ανταγωνιστεί ανταγωνιστές όπως το Dacia Spring της Renault και το Seagull της BYD.

Η Stellantis εξασφάλισε τα αποκλειστικά δικαιώματα κατασκευής, εξαγωγής και διανομής των προϊόντων Leapmotor εκτός Κίνας, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για μια δυτική αυτοκινητοβιομηχανία.

Αυτή η συνεργασία, που εδραιώθηκε μέσω μιας κοινοπραξίας και της απόκτησης του 21% των μετοχών από την Stellantis έναντι 1,5 δισ. ευρώ, έλαβε ρυθμιστική έγκριση από τις κινεζικές αρχές.

Επιπλέον, η Leapmotor πρόκειται να παρουσιάσει το SUV C10, προσαρμοσμένο για τις υπερπόντιες αγορές, στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία.

Εν μέσω κλιμακούμενων εμπορικών εντάσεων μεταξύ της Κίνας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η εισροή προσιτών κινεζικών EVs στην Ευρώπη έχει ωθήσει τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να εντείνουν τις προσπάθειες για την ανάπτυξη ανταγωνιστικών ηλεκτρικών μοντέλων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, άφησε να εννοηθεί η πιθανότητα παραγωγής ηλεκτρικών με βάση το Leapmotor στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική ή άλλες βασικές αγορές για να αντιμετωπιστεί η κυριαρχία των κινεζικών κατασκευαστών ηλεκτρικών.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured