Σύνδεση

Featured

Οι κανονισμοί Euro 7 ίσως «σκοτώσουν» τους συμβατικούς κινητήρες μέχρι το 2026

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν κινδυνεύουν μόνο από την επέλαση της ηλεκτροκίνησης. Ένα επιπλέον σοβαρό πρόβλημα που καλούνται να υπερκεράσουν είναι η εφαρμογή των κανονισμών Euro 7 για τις εκπομπές ρύπων, κάτι που θα τους δυσκολέψει να συνεχίσουν να υπάρχουν μετά το 2026.

Το Euro 7 λοιπόν θα μπει σε ισχύ μέσα στο 2025 και είναι ιδιαίτερα αυστηροί και αφορά όχι μόνο τα συμβατικά αυτοκίνητα αλλά ακόμα και τα υβριδικά. Σύμφωνα με τον σύνδεσμο κατασκευαστών της Ευρώπης ACEA, τα όρια που έχουν μπει σε συνδυασμό με τα τεστ, στην πράξη σημαίνουν κάτι σαν απαγόρευση των αυτοκινήτων που θα έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, μαζί και τα υβριδικά.

Και αυτό γιατί θα υποχρεώσουν τα αυτοκίνητα να εξοπλιστούν με ηλεκτρικά θερμαινόμενους καταλύτες, φίλτρα για σωματίδια και τεχνολογία Ad Blue για όλους τους κινητήρες. Θα υπάρχει επίσης και ένα διαγνωστικό σύστημα που θα παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την λειτουργία του κινητήρα και τα καυσαέρια, έτσι ώστε να είναι μέσα στα προβλεπόμενα όρια για 150.000 χιλιόμετρα.

Ο ACEA πιστεύει ότι τέτοιες συσκευές και έξτρα στοιχεία θα ήταν αδύνατον να εφαρμοστούν στα μικρά αυτοκίνητα και δύσκολο να προσαρμοστούν στην υπάρχουσα αρχιτεκτονική των αυτοκινήτου. Αυτό θα κάνει τα συμβατικά αυτοκίνητα να γίνουν πιο ακριβά, κάτι που θα εξισώσει πολύ πιο σύντομα από το αναμενόμενο την τιμή τους με εκείνη των ηλεκτρικών.

Έτσι οι προβλέψεις για μετά το 2026 κάνουν λόγο για εξαιρετικά μεγάλη δυσκολία στο να παραμείνουν ανταγωνιστικοί οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, κάτι που θα οδηγήσει τις εταιρίες να καταργήσουν αρκετά μοντέλα τους και να περιορίσουν σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές σε τέτοιους κινητήρες. Η απόφαση για την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση σε καθολικό πλέον επίπεδο έχει παρθεί, και απλά οι νέοι κανονισμοί ρύπων θα επισπεύσουν περισσότερο την πλήρη κυριαρχία της.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured