Το φυσικό αέριο (CNG) είναι ένα από τα πιο καθαρά ορυκτά καύσιμα και από τα πιο οικονομικά, ενώ ο όμιλος Volkswagen είναι ένας από τους λίγους που ασχολείται συστηματικά και έχει στη γκάμα των εταιρειών του αρκετά μοντέλα -από τα ήδη γνωστά Seat Arona CNG και Skoda Kamiq CNG έως την Octavia και το Golf- που το καταναλώνουν.
Μοντέλα που αν και ξεχωρίζουν για τα χαμηλό λειτουργικό τους κόστος εν τούτοις παρουσιάζουν περιορισμένες πωλήσεις -πέρυσι και τα 19 διαθέσιμα μοντέλα πούλησαν μόλις 110.000 μονάδες, ενώ στη γερμανική αγορά των συνολικά 3,5 εκατομμυρίων πωλήσεων μόλις 7.700 επέλεξαν μοντέλο με φυσικό αέριο- γεγονός που οδηγεί το γερμανικό όμιλο να εγκαταλείψει το συγκεκριμένο καύσιμο. Προς όφελος και της ηλεκτροκίνησης στην οποία ποντάρει ιδιαιτέρως.
Πιο συγκεκριμένα ο Herbert Diess, ο επικεφαλής του ομίλου της Volkswagen, είπε πως δεν θα εξελιχθεί νέα γενιά κινητήρων TGI. Έτσι, κάποιος που θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο CNG δεν θα πρέπει να προβληματίζεται καθώς τα σχετικά μοντέλα θα βρίσκονται στην αγορά για τουλάχιστον μια πενταετία ακόμα.