Σύνδεση

Bugatti

Γιατί η Bugatti φεύγει από τον όμιλο Volkswagen και περνά στην κροατική Rimac;

Η είδηση που ανέδειξε το βρετανικό περιοδικό car μάλλον δεν την περίμενε κανείς. Σύμφωνα με δημοσίευμά του λοιπόν ο όμιλος Volkswagen πουλά την Bugatti στην κροατική Rimac, ενώ η συμφωνία έχει ήδη ολοκληρωθεί και θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.

Βέβαια τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο ακούγονται μιας και το μέγεθος της Rimac είναι ιδιαίτερα μικρό. ‘Εχουμε και λέμε λοιπόν:

Η Bugatti για τον όμιλο Volkswagen είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Όχι από οικονομικής άποψης αλλά σε ότι έχει σχέση με τις εκπομπές CO2, μιας και επηρεάζει σημαντικά το μέσο όρο της που ως γνωστόν θα επιφέρει πρόστιμα. Προκειμένου να αποφύγει ή να μειώσει τα τελευταία θα μεταβιβάσει την ιστορική εταιρεία στη Rimac που έχει μόνο ηλεκτρικά και έτσι δεν έχει κανένα απολύτως θέμα.

Η Rimac από την πλευρά της θα μεταβιβάσει ποσοστό των μετοχών της στην Porsche, που ανήκει στον όμιλο Volkswagen και έχει μέχρι στιγμής το 15% της κροατικής εταιρείας. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το τελικό ποσοστό της Porsche θα φτάσει το 49,9%, με τους Κροάτες να διατηρούν τον έλεγχο.

Εδώ αξίζει να σημειώσουμε πως στην ουσία η Porsche έχει αναπτύξει την Taycan με τη συνεργασία και την τεχνογνωσία της Rimac, ενώ όλα δείχνουν πως η διάδοχος της Chiron θα είναι ηλεκτρική.

Η αλλαγή ιδοκτησίας θα είναι η δεύτερη για τη σύγχρονη Bugatti, καθώς το 1995 πτώχευσε και το 1999 πέρασε στο όμιλο Volkswagen που τώρα τη μεταβιβάζει στη Rimac.   

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup