Σύνδεση

Featured

H πανδημία του κορονοϊού ταλαιπωρεί τους πάντες και οι Κινέζοι καραδοκούν να αρπάξουν την Mercedes

Η πανδημία του κορονοϊού δεν επηρεάζει μόνο την υγεία και τη ζωή μας επηρεάζει και την οικονομία. Ακόμα και καθιερωμένες και ισχυρά οικονομικά εταιρείες που βλέπουν να αποκτούν πρόβλημα. Μεταξύ αυτών είναι οι αεροπορικές -για πολλές από τις οποίες μια πιθανή λύση είναι και η κρατικοποίηση- αλλά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Κάποιες από αυτές, όπως η Ford αλλά και η General Motors, έχουν συνάψει ήδη μεγάλα δάνεια προκειμένου να εξασφαλίσουν τη ρευστότητά του, ενώ άλλες όπως είναι η Mercedes, ως μέρος του ομίλου της Daimler, θεωρούν πως έχουν ικανοποιητική ρευστότητα και δεν θα χρειαστούν κάποιου είδους κρατικές ενισχύσεις.

Αυτό τουλάχιστον ανέφερε σε συνέντευξή του στην έγκυρη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt ο (νεόκοπος) επικεφαλής της μάρκας Ola Källenius, που επιπρόσθετα σημείωσε πως οι δραστηριότητες του ομίλου στην Κίνα είναι και πάλι στο 100% του δυναμικού τους.

Είναι όμως πραγματικά έτσι η κατάσταση; Η Daimler και κατά συνέπεια και η Mercedes που αποτελεί τη βάση της προέρχονται από μια χρονιά, το 2019, στην οποία τα κέρδη της μειώθηκαν κατά 64% στα 2,7 δις ευρώ. Ταυτόχρονα το diesel gate ίσως απορροφήσει έναν υψηλό, τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων, ενώ οι προβλέψεις, έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση, κάθε άλλο παρά ευοίωνες είναι για το 2020.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις των αναλυτών της τράπεζας Norddeutsche Landesbank η παραγωγή και ο τζίρος για τη χρονιά που διανύουμε θα σημειώσει μείωση από 10 έως 20%, ενώ η έκθεσή τους της 24ης Μαρτίου αναφέρει πως μάλλον ήρθε η ώρα και για συνεργασίες με άλλους κατασκευαστές.

Πρώτη δυνατότητα είναι αυτή με τη BMW, με την οποία ήδη υπάρχει συνεργασία σε κάποιους τομείς και θα διατηρηθεί και ο γερμανικός χαρακτήρας και των δύο εταιρειών, ενώ η δεύτερη δυνατότητα είναι με την ήδη συνεργάτιδα Renault -και τη Nissan αν η τελευταία παραμείνει μέλος της υπάρχουσας γαλλο- ιαπωνικής συμμαχίας.

Ο τρίτος δρόμος είναι η πλήρης εξαγορά της από την Geely, η οποία ήδη έχει εκδηλώσει και ενδιαφέρον και στην κατοχή της έχει τόσο το 10% της Daimler όσο και το 50% της Smart. Μεγάλο όπλο των Κινέζων η τρέχουσα χρηματιστηριακή αξία της Daimler που έχει μειωθεί στα μόλις 25 δισεκατομμύρια ευρώ. Πόσο που είναι μέσα στις δυνατότητες όχι μόνο της Geely αλλά και άλλων Κινέζων επενδυτών.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Το καινούργιο VW Golf των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων καλύπτει σχεδόν όλες τις απαιτήσεις

Featured

Πόσο πιστεύετε ότι κοστίζει το Toyota GR Yaris των 261 ίππων;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup