Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΣ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ; (ΒΙΝΤΕΟ)

Ένα από τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων ως…

Ένα από τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων ως οδηγοί είναι ότι δεν κάνουμε ένα βήμα πίσω, δεν δείχνουμε μεγαλοψυχία και να διευκολύνουμε τον άλλο και ας έχει κάνει αυτός το λάθος.

Όπως φαίνεται από το βίντεο όμως υπάρχουν και άλλοι σαν και εμάς, μιας και η κυρία με το Passat κάνει μεν κακώς τη σφήνα, αλλά ο οδηγός του φορτηγού θα μπορούσε ή να πάρει το πόδι από το γκάζι ή να τσιμπήσει ελαφρώς το φρένο, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά. Δεν το έκανε όμως και το αποτέλεσμα το βλέπετε. Κάποιες φήμες πάντως λένε πως μιλούσε στο τηλέφωνο και δεν πήρε είδηση.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Rolls-Royce Nightingale: Ηλεκτρική πολυτέλεια με τιμή 9 εκατομμύρια

Featured

Νέα, αναβαθμισμένα δεδομένα για το Audi Q4 e-tron

Audi

Lepas L4 EV: Με στόχο την ευρωπαϊκή premium κατηγορία

Featured

F1 Γκραν Πρι Μαϊάμι: Ο Antonelli νίκησε πάλι!

F1