Σύνδεση

Daimler

Πόσα θα παίρνει ως σύνταξη ο επικεφαλής της Mercedes Dieter Zetsche;

Το Μάιο ο επικεφαλής του ομίλου της Daimler Dieter Zetsche θα συνταξιοδοτηθεί έπειτα από 43 χρόνια στον όμιλο και 13 στο τιμόνι του. Η θητεία του κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη, ενώ σύμφωνα με τον προγραμματισμός της εταιρείας από το 2021 θα είναι ο επικεφαλής της Εποπτικού Συμβουλίου που κάθε γερμανική εταιρεία διαθέτει.

Το κενό αυτό των δύο ετών μεταξύ των δύο θέσεων επιβάλλεται από τον εσωτερικό κανονισμό της Daimler και φυσικά ο Zetsche θα αμείβεται για τις υπηρεσίες του αυτές. Ο νυν επικεφαλής του Εποπτικού Συμβουλίου της Daimler αποζημιώνεται με 500.000 ευρώ ετησίως, αλλά το ποσό αυτό επαναπροσδιορίζεται κάθε φορά που αναλαμβάνει κάποιος άλλος.

Από το 2020 λοιπόν και μέχρι το 2021 o Zetsche, ο οποίος ως επικεφαλής της Daimler εισέπραττε 8,6 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, θα πρέπει να ζει αποκλειστικά και μόνο με τη σύνταξή του. Η οποία όπως αποκάλυψε η γερμανική εφημερίδα Bild am Sonntag ανέρχεται σε 4.250 ευρώ.

Πριν αρχίσετε να λυπάστε τον κ. Zetsche για αυτή την αλλαγή στα οικονομικά με σκέψεις του στυλ από τα ψηλά στα χαμηλά κ.λπ. σημειώστε πως 4.250 ευρώ είναι η σύνταξή του για κάθε μέρα. Δηλαδή ετησίως θα εισπράττει ως συνταξιούχος 1,55 εκατομμύρια ευρώ και μηνιαίως, για να μιλάμε με νούμερα για τα οποία έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, 129.000 και κάτι ευρώ. Καθόλου άσχημα δηλαδή για τον κ. Zetsche ο οποίος θα εισπράξει και ένα ποσό, φανταζόμαστε μεγάλο και ως εφάπαξ.

Ο Zetsche θα είναι ο καλύτερα αμειβόμενος πρώην top manager αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανία, αντικαθιστώντας στην κορυφή των Martin Winterkorn της Volkswagen ο οποίος εισπράττει «μόλις» 3.000 ευρώ. Ημερησίως και αυτός.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota