Mία συνεργασία που ξεκίνησε με πολλές υποσχέσεις πριν περίπου δέκα χρόνια, οδηγείται πλέον στο τέλος της. Η Daimler, η μητρική εταιρία της Mercedes φέρεται έτοιμη να ανακοινώσει την πώληση 9,2 εκατομμυρίων μετοχών που έχει στην Renault, συνολικής αξίας 364 εκατ. δολαρίων.
Πριν γίνει αυτό η Nissan είχε πουλήσει όλο το ποσοστό της στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ τον Μάρτιο το ίδιο είχε κάνει και η Renault.
Όλα αυτά τα χρόνια που ήταν ενεργή η συνεργασία, τα δύο γκρουπ προσπάθησαν να επωφεληθούν από την συνεργασία και την κοινή εξέλιξη μηχανικών μερών. Η πιο χαρακτηριστική δραστηριότητα ήταν στα ελαφρά επαγγελματικά, όπου η Mercedes είχε το δικό της Citan και την Χ-Class, ένα αντίγραφο του Νissan Navara, το οποίο όμως δεν πήγε εμπορικά και σταμάτησε η παραγωγή του.
Υπήρχαν επίσης συνεργασίες σε μοντέλα της Infinity αλλά και κοινή χρήση μηχανικών μερών, όπως τα κιβώτια της Mercedes από το γαλλο-ιαπωνικό γκρουπ, ή των κινητήρων της Renault από την Μercedes.
Tα προβλήματα ξεκίνησαν από την υπόθεση με τον Carlos Ghosn και την γενικότερη αναστάτωση που προκλήθηκε. Tόσο η Renault όσο και πολύ περισσότερο η Nissan είχαν άμεση ανάγκη από ρευστότητα και επιστροφή στην κερδοφορία, ενώ και η Daimler βλέπει ότι δεν έχει πλέον σημαντικά οφέλη από την συμμετοχή της στις δύο άλλες εταιρίες.