Σύνδεση

Ford

Ο ΧΙΛΙΑΡΗΣ ECOBOOST ΤΗΣ FORD ΕΙΝΑΙ «ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΓΙΑ 6Η ΣΥΝΕΧΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ο χιλιάρης EcoBoost της Ford ψηφίστηκε «Ο Καλύτερος Κινητήρας στην Κατηγορία Κάτω των 1000 κυβ. εκ.» στο πλαίσιο του θεσμού International Engine of the Year 2017 για έκτη συνεχή χρονιά – που σημαίνει ότι ο συμπαγής και ισχυρός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας παραμένει αήττητος στην κατηγορία του από το 2012 που λανσαρίστηκε.

Η κριτική επιτροπή εκθείασε το συνδυασμό επιδόσεων, οικονομικής κατανάλωσης και τεχνολογίας του κινητήρα. Ο χιλιάρης EcoBoost έχει συγκεντρώσει μέχρι τώρα 10 διακρίσεις International Engine of the Year, μεταξύ των οποίων αυτή του νικητή ανεξαρτήτως κατηγορίας επί τρεις φορές (αριθμός ρεκόρ) και του «Καλύτερου Νέου Κινητήρα».

«Ο χιλιάρης κινητήρας μας EcoBoost έχει αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού, και συνιστά πρότυπο για συμπαγείς αποδοτικούς κινητήρες με προηγμένη υπερσυμπίεση EcoBoost, άμεσο ψεκασμό καυσίμου και τεχνολογίες Twin-Independent Variable Camshaft Timing,» σχολίασε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, της Ford Ευρώπης. «Ακόμα και με 10 βραβεία International Engine of the Year στο παλμαρέ μας, εξακολουθούμε να βρίσκουμε τρόπους εξέλιξης της τεχνολογίας ώστε να προσφέρουμε περισσότερα οφέλη στους πελάτες μας από αυτό το βραβευμένο, μικρό μηχανικό σύνολο.»

Ο 1.0L EcoBoost της Ford που κυκλοφορεί σε εκδόσεις με απόδοση 100,125 και 140 ίππους, κινεί ένα στα πέντε νέα Ford που πωλούνται στην Ευρώπη, εκ των οποίων δύο στα πέντε Fiesta. Οι βενζινοκινητήρες Ford EcoBoost κινούν οχήματα Ford σε όλο τον κόσμο, από το νέο Ford Fiesta μέχρι τα Transit van, pick-up truck, και τα μοντέλα Ford Performance όπως το Focus RS και το Ford GT supercar.

Ο οικονομικός, τρικύλινδρος 1.0L EcoBoost αναδείχτηκε «Καλύτερος Κινητήρας Κάτω των 1000 κυβικών εκατοστών» από μία κριτική επιτροπή 58 δημοσιογράφων αυτοκινήτου από 31 χώρες. Ο καινοτόμος κινητήρας που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο Ford Focus το 2012, παρέμεινε κυρίαρχος στην κατηγορία του, παρά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό που αντιμετώπισε σε ένα τμήμα της αγοράς ιδιαίτερα δημοφιλές για τους αγοραστές και σημαντικό για τους κατασκευαστές. Φέτος, στην κατηγορία κάτω των 1000 κυβ. εκ. συμμετείχαν 35 κινητήρες, εννέα περισσότεροι από την πρώτη χρονιά που λανσαρίστηκε ο χιλιάρης EcoBoost.

«Ο μικρός EcoBoost της Ford παραμένει ο καλύτερος χιλιάρης τρικύλινδρος της αγοράς παρά τους νεότερους κινητήρες που κυκλοφόρησαν εν τω μεταξύ» δήλωσε ο Dean Slavnich, συν-πρόεδρος της 19ης έκδοσης των βραβείων International Engine of the Year που δόθηκαν στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, και αρχισυντάκτης του περιοδικού Engine Technology International. «Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι πρόκειται για τον πρώτο κινητήρα στην ιστορία που διασφαλίζει τον τίτλο στην κατηγορία του κάθε χρόνο που είναι υποψήφιος.»

Ο 1.0L EcoBoost με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου, από τις αρχές του 2018 θα προσφέρει μειωμένο λειτουργικό κόστος απενεργοποιώντας αυτόματα έναν από  τους κυλίνδρους όταν δεν θα είναι απαραίτητος όλος ο κυβισμός του, όπως στο ρολάρισμα ή κατά τη λειτουργία υπό ελαφρύ φορτίο.

Παράδειγμα προηγμένης μηχανολογίας που επιτρέπει στη Ford να προσφέρει τη δύναμη της επιλογής στους πελάτες με αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης, diesel και ηλεκτροκινητήρες, η τεχνολογία αυτή μπορεί να αποσυνδέει και να συνδέει εκ νέου ένα κύλινδρο σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου – 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμα του ματιού – χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις ή την πολιτισμένη λειτουργία.

Περικλής Στέφος

DIAKRISIS FORD ECOBOOST 1.0L

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup