Σύνδεση

Nissan

Nissan- Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.: πρώτη θέση στην Ευρώπη στην έρευνα του «μυστικού» επισκέπτη

Με την κατάκτηση της πρώτης θέσης για το 2018, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο,  στην έρευνα του «μυστικού» επισκέπτη, η Nissan- Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεχή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της.

Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη επίδοση, ξεπερνά κατά πολύ τους στόχους της Nissan Europe, σε σημείο που τα στελέχη της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, να αναρωτιούνται για το «μυστικό» αυτής της επιτυχίας! Για τη Nissan– Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., αυτή η διάκριση είναι το φυσικό αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το «χτίσιμο» μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα του «μυστικού» επισκέπτη (γνωστή και ως Mystery Shopping), θεωρείται παγκοσμίως από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών μιας επιχείρησης.

O όμιλος Θεοχαράκη κουβαλά μια πολύ βαριά ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και μετράει σχεδόν 95 χρόνια ζωής. Η Nissan ήταν και είναι η «ναυαρχίδα» του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan. Από τότε, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει συνδέσει το όνομά της τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, «χτίζοντας» διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured