Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει την Nissan για έλλειψη πρωτοτυπίας, κυρίως επί των ημερών του Carlos Ghosn και μετά την εξαγορά (ή το πιο διακριτικό «Alliance») από την Renault. Κάποιες κινήσεις της «βγήκαν» και κάποιες άλλες όχι.. Ωστόσο, ακόμη και τα μοντέλα που δεν ήταν εμπορικά επιτυχημένα, ή τουλάχιστον αυτά που δεν είχαν την τεράστια αποδοχή που γνωρίζει το Qashqai -όπως το Primera-, είχαν να «πουν κάτι» σχεδιαστικά. Μάλιστα, η Nissan δείχνει να μαθαίνει από τα όποια λάθη της, να μην πτοείται και να συνεχίζει την πορεία της σε ένα δρόμο σχεδιαστικής καινοτομίας. Το πρόσφατο Juke αποδεικνύει αυτό ακριβώς, αν και πρέπει να ομολογήσουμε ότι ως φιλοσοφία κινείται στα χνάρια ενός εκ των μεγαλυτέρων σουξέ στην ιστορία της εταιρίας (του Qashqai).
Το Murano είναι μια περίπτωση μοντέλου που κατά κύριο λόγο προορίζονταν για τις ΗΠΑ και βρήκε το δρόμο του για την Ευρώπη, όπου δεν έχει σημειώσει αξιόλογη εμπορική πορεία. Σ’ αυτό πεντάθυρο crossover βασίζεται το Murano Cross Cabriolet που, αν μη τι άλλο, είναι μια πρωτότυπη ιδέα, που τελικά δημιουργεί και μια νέα κατηγορία ανοικτών αυτοκινήτων.
Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα διατεθεί εκτός της αγοράς της Αμερικής, αλλά στην από ‘κει πλευρά του Ατλαντικού, έχει τα φόντα ν’ αποτελέσει επιτυχία (τηρουμένων των αναλογιών).
Οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές παραμένουν, αλλά πλέον το αμάξωμα είναι τρίθυρο και προορίζεται για τέσσερις επιβάτες (και «κάποιες» αποσκευές, αφού ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 215 λίτρα όταν η οροφή είναι αποθηκευμένη, ενώ φτάνει μέχρι τα 348 όταν το αυτοκίνητο είναι κλειστό).
Η οροφή είναι μαλακή, με δύο γυάλινα τμήματα που συμβάλλουν στην φωτεινότητα του εσωτερικού, ενώ ο κινητήρας είναι ο 6κύλινδρος του «συμβατικού» μοντέλου, που αποδίδει 286 ίππους.
{gallery}photos/23/EIDISEIS/Nissan-Murano_CC{/gallery}