Σύνδεση

Audi

AUDI A6

neo-audi-a6-1

neo-audi-a6-1

Αν σας αρέσει το μεγάλο Audi που βλέπετε στις φωτογραφίες θα πρέπει να κάνετε ακόμα λίγο υπομονή για να το αποκτήσετε, μιας και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2011. Μέχρι λοιπόν να το έχουμε ζωντανό μπροστά μας θα αρκεστούμε στο να χαζεύουμε τις φωτογραφίες του και να διαβάζουμε κάποια από τα χαρακτηριστικά του.

Το καινούργιο Α6 λοιπόν είναι λίγο πιο μικρό από τον προκάτοχό του, αλλά αυτό βέβαια δεν το εμποδίζει να φτάνει τα 4,92 μέτρα. Παράλληλα είναι και λίγο πιο χαμηλό (ύψος μόλις 1,46), γεγονός που κολακεύει τις αναλογίες του και του εξασφαλίζει ένα σπορ στυλ. Που ενισχύεται και από το διπλάσιο ύψος μετάλλου σε σχέση με το γυαί στο προφίλ του, αλλά και από το μεγάλο καπό. Χαρακτηριστικοί είναι και οι προβολείς που μπορεί να είναι και φουλ LED, ενώ στο εσωτερικό αυτό που κυριαρχεί είναι η σχεδίαση wrap around κατά την Audi, η οποία περιβάλλει οδηγό και συνοδηγό. Από τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό ξεχωρίζει το στάνταρ αυτόματο σύστημα κλιματισμού με δύο ζώνες ρύθμισης και το απλό ΜΜΙ. Στα εξτρά θα βρείτε μεταξύ άλλων Head Up Display (HUD), το ΜΜΙ touch, καθώς και σύνδεση με το ιντερνετ με τη βοήθεια της Google. Μάλιστα το τελευταίο συνδυάζεται και με το σύστημα πλοήγησης.

Αφήνοντας λίγο στην άκρη τα ηλεκτρονικά συστήματα να σημειώσουμε πως το νέο Α6 είναι σε ποσοστό 20% κατασκευασμένο από αλουμίνιο (πόρτες, καπό κ.λπ. είναι αλουμινένια), ενώ χρησιμοποιείται και σε μεγάλο ποσοστό χάλυβας υψηλής αντοχής και ποιότηταw. Το αποτέλεσμα είναι το βάρος να έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα, η ακαμψία να έχει περάσει σε υψηλά και το επίπεδο θορύβου χάρη και στο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26 να είναι ιδιαίτερα περιορισμένο.

Οι κινητήρες είναι δύο βενζίνης (ο ατμοσφαιρικός 2.8 FSI με 204 ίππους και ο 3.0 TFSI με τον kompressor και 300 ίππους) και 3 diesel (ο βασικός 2.0 TDI αποδίδει 177 ίππους, χρειάζεται 4,7 λίτρα πετρελαίου στα 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει μόλις 129 γραμμάρια CO2), ενώ μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει το Α6 Hybrid που θα παρουσιαστεί στη συνέχεια. Με το συνδυασμό του 2.0 TFSI των 211 ίππων και ενός ηλεκτροκινητήρα 45 ίππων και 211 Nm ροπής μπορεί να φτάσει ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο τα 100 ή να καλύψει μέχρι και 3 χιλιόμετρα. Σε συνθήκες full power θα έχει τελική 238 και 0-100 σε 7,7”.

{gallery}photos/23/EIDISEIS/AUDI-A6{/gallery}


Επόμενο:

NISSAN MURANO CC

Μη χάσεις:

MCLAREN MP4-12C

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup