Σύνδεση

Featured

Η Nissan δοκιμάζει ένα τετρακίνητο Leaf με δύο κινητήρες και 309 ίππους (Video)

Οι επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων κάνουν άλματα, με νέες τεχνολογίες που θα παρουσιαστούν στην επόμενη γενιά EVs της Nissan. Το συγκεκριμένο όχημα που βασίζεται στο 100% ηλεκτρικό Nissan LEAF e+, διαθέτει ένα ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς που τροφοδοτούνται από δύο κινητήρες υψηλής ισχύος εμπρός/ πίσω, ενσωματωμένους στην τεχνολογία ελέγχου του σασί, που έχει αναπτυχθεί από τη Nissan. Το αποτέλεσμα είναι ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα ελέγχου όλων των τροχών, το οποίο θα πάει τις επιδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Nissan, σε νέο επίπεδο.

«Σύντομα, η Nissan θα λανσάρει μια επόμενη γενιά EV που θα είναι μια πραγματική ανακάλυψη», δήλωσε ο Takao Asami, ανώτερος αντιπρόεδρος της Nissan, για την έρευνα και την προηγμένη τεχνολογία. «Η νέα τεχνολογία ελέγχου των ηλεκτροκίνητων τροχών, που τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη, ενσωματώνει τις τεχνολογίες ελέγχου της ηλεκτροκίνησης και 4WD της Nissan με την τεχνολογία ελέγχου του σασί, για να επιτύχει ένα τεράστιο άλμα στην επιτάχυνση, στο σύστημα διεύθυνσης και στις επιδόσεις της πέδησης, όπως συμβαίνει και στα πιο πρόσφατα σπορ αυτοκίνητα».

Ισχυροί, διπλοί κινητήρες υψηλής απόδοσης

Χρησιμοποιώντας χωριστούς εμπρός και πίσω ηλεκτρικούς κινητήρες, το κινητήριο σύνολο παράγει 227 kW μέγιστης ισχύος και 680 Nm μέγιστης ροπής. Τα μεγέθη αυτά, συμπληρώνονται από τον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κάθε κινητήρα, κάτι για το οποίο φροντίζει η προηγμένη τεχνολογία EV της Nissan, προσφέροντας εξαιρετική απόκριση, σε συνδυασμό με μια ασυνήθιστα ομαλή επιτάχυνση. Οι οδηγοί μπορούν να επωφεληθούν από το σύστημα ελέγχου των τεσσάρων τροχών σε όλες σχεδόν τις οδικές συνθήκες, αυξάνοντας τις οδηγικές επιδόσεις τους, αλλά και την αυτοπεποίθησή τους.

Άνετη κύλιση 

Ο ακριβής έλεγχος του δοκιμαστικού αυτοκινήτου και στους δύο κινητήρες, παρέχει απαράμιλλη άνεση οδήγησης. Το βήμα και η βύθιση του οχήματος ελαχιστοποιούνται με την προσθήκη ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και από τον πίσω κινητήρα, εκτός του συνηθισμένου αντίστοιχου τρόπου με τον εμπρόσθιο κινητήρα. Για παράδειγμα, κατά την επιβράδυνση στους δρόμους της πόλης αυτό βοηθά τους επιβάτες να μην αναταράσσονται. Έτσι μειώνονται οι πιθανότητες για ναυτία και σχετική δυσφορία. Ομοίως, σε δύσβατους, ανώμαλους δρόμους και όταν το όχημα επιταχύνει, ο έλεγχος του κινητήρα βελτιστοποιείται για να διατηρεί την μέγιστη δυνατή άνεση στην κύλιση, ελαχιστοποιώντας την ακανόνιστη κίνηση.

Ανεξάρτητος έλεγχος φρένων για κορυφαίους οδηγικούς χειρισμούς

Εκτός από τη βελτιστοποίηση της κατανομής ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς, το σύστημα εφαρμόζει ανεξάρτητο έλεγχο φρένων σε κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς για να μεγιστοποιήσει την πλευρική δύναμη που παράγεται από κάθε ελαστικό. Αυτό επιτρέπει στους οδηγούς να απολαμβάνουν τις στροφές με ελάχιστες διορθώσεις στο σύστημα διεύθυνσης.

Nissan Intelligent Mobility

Στο εσωτερικό του, το δοκιμαστικό αυτοκίνητο διαθέτει μια οθόνη 12,3 ιντσών τοποθετημένη στο κέντρο του πίνακα οργάνων, η οποία αναφέρει σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία ελέγχου του οχήματος, μέσω ενός περιβάλλοντος γραφικών. Με το προσαρμόσιμο μενού, ο οδηγός μπορεί να κατανοήσει καλύτερα την κίνηση του οχήματος και να κρίνει την απόδοση της τεχνολογίας ελέγχου όλων των τροχών, με μια ματιά.

Αυτοπεποίθηση ανεξαρτήτως οδοστρώματος

Η ηλεκτρική τεχνολογία ελέγχου των τεσσάρων τροχών αυξάνει την αυτοπεποίθηση των οδηγών, σε ένα ευρύ φάσμα οδικών συνθηκών. Για παράδειγμα όταν στρίβει σε χιονισμένους δρόμους, το όχημα μπορεί να ακολουθήσει πιστά την επιθυμητή γραμμή του οδηγού, χάρη στον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κινητήρα και των φρένων. Με δεδομένο για τον οδηγό ότι μπορεί να χειριστεί μια τέτοια ποικιλία οδικών συνθηκών, η οδήγηση γίνεται ασύγκριτα συναρπαστική.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup