Σύνδεση

Nissan

H NISSAN ΣΤΟ ΤΟΚΙΟ

Η έκθεση του Τόκιο είναι πάντα μια καλή ευκαιρία για τους Ιάπωνες κατασκευαστές να δείξουν –κυρίως- τι έχουν στο μυαλό τους για το μέλλον. Το δικό τους ειδικά αλλά και της αυτοκίνησης γενικά.

Σε ότο αφορά τη Nissan πάντως τα πράγματα είναι λίγο πολύ ξεκάθαρα, μιας και από τις 3 έως τις 11 Δεκεμβριου θα παρουσιάσει επίσημα 3 ηλεκτρικά πρωτότυπα, καθώς και ένα καινούργιο βαν το NV350, με πολλά στοιχεία που έρχονται κατευθείαν από τα επιβατικά. Μαζί τους έρχεται βέβαια και η έμφαση στην οικονομία.

Το σημαντικό, σε ότι αφορά τα 3 αυτά πρωτότυπα, είναι ότι πλέον καλύπτονται σχεδόν όλες οι κατηγορίες από ηλεκτροκίνητες προτάσεις. Το Pivo3 για παράδειγμα, που όπως λέει και το όνομά του είναι το τρίτο κατά σειρά πρωτότυπο αυτού του είδους, είναι ένα τρίμετρο αυτοκίνητο πόλης, με θέσεις για τρεις –η διάταξη είναι 1+2, με τον οδηγό να κάθεται φυσικά πιο μπροστά- και με δυνατότητα αυτόματης στάθμευσης και φόρτισης. Τι σημαίνουν τα τελευταία; Πως σε όποιο πάρκινγκ είναι εξοπλισμένο με τα αντίστοιχα συστήματα θα αφήνεις το Pivo3 κι αυτό θα παρκάρει μόνο του, ενώ αυτοματοποιημένη είναι και η διαδικασία φορτισής του κατά τη διάρκεια της απουσίας του οδηγού. Η Nissan ονομάζει την όλη διαδικασία AVPautomated valet parking– ενώ για μέσα στην πόλη είναι ιδιαίτερα σημαντικό και πρακτικό πως το Pivo3 χρειάζεται μόλις 4 μέτρα για να κάνει αναστροφή. Για την επίτευξη της εξαιρετικής αυτής τιμής για τη διάμετρο στροφής βοηθά φυσικά και η τοποθέτηση των κινητήρων στους τροχούς.

Τέτοιες δυνατότητες το διθέσιο Esflow μπορεί να μην τις έχει, έχει όμως εξαιρετικές επιδόσεις μιας και φτάνει τα 100 από στάση σε λιγότερα από 5 δεύτερα και η τελική του είναι 240. Πρόκειται δηλαδή για ένα κλασικό σπορ αυτοκίνητο, κάτι βέβαια που διαφαίνεται και από την εμφάνισή του, με το μακρύ εμπρός μέρος, την επιθετική συνολικά σχεδίαση και το αλουμινένιο πλαίσιο. Για την κίνησή του χρησιμοποιείται η τεχνολογία του Leaf, με τους δύο κινητήρες του να είναι τοποθετημένοι ουσιαστικά στο κέντρο και ο καθένας τους να κινεί –ανεξάρτητα απο τον άλλο- έναν από τους πίσω τροχούς. Σε σπορ στυλ είναι φυσικά και το εσωτερικό, όπου χαρακτηριστικό είναι ότι τα δύο καθίσματα βασίζονται στο διαχωριστικό της καμπίνας από το χώρο των κινητήρων, προκειμένου να μην υπάρχει ξεχωριστό πλάσιο γι αυτά, που με βάση τα λεγόμενα των μηχανικών της Nissan είναι από τα πιο βαριά στοιχεία ενός αυτοκινήτου.

Το γνώρισμα του τρίτου ηλεκτροκίνητου πρωτότυπου, του Townpad που για πρώτη φορά είχε παρουσιαστεί στο Παρίσι του 2010, είναι οι τρεις διπλές πόρτες που ανοίγουν διάπλατα. Κατά τα άλλα το είναι κράμα συμβατικού επιβατικού και βαν, μιας και το πίσω μέρος του μπορεί να γίνει επίπεδο αν το κάθισμά του διπλωθεί στην πλάτη των εμπρός, ενώ εντύπωση κάνει το συνολικά χαρούμενο όσο και φουτουριστικό εσωτερικό του.  

{gallery}photos/26/news/NISSAN-TOKIO{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured