Σύνδεση

Ferrari

NIO EP9: ΔΕΙΤΕ 1.360 ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΡΕΚΟΡ ΠΙΣΤΑΣ ΧΩΡΙΣ… ΟΔΗΓΟ! (VIDEO)

Ξεχάστε την οδήγηση και το αυτοκίνητο όπως το ξέρατε και μπείτε στον κόσμο μιας νέας εποχής που πλησιάζει με πολύ γοργά βήματα. Οι εικόνες που καταγράφονται στο video είναι ενδεικτικές για το που θα βρισκόμαστε σε λίγα (πολύ λίγα) χρόνια από τώρα, καθώς η αυτόνομη οδήγηση -αλλά και όλη η εξέλιξη στα ηλεκτρονικά- θα αλλάξουν τα πάντα γύρω από το αυτοκίνητο (μήπως θα πρέπει να αλλάξουμε και όλη την ορολογία πλέον;).

nio-ep9

Όλα αυτές οι σκέψεις προκαλούνται από τα καρέ εκείνα όπου ένα NIO EP9 ταξιδεύει μόνο του σε μία πίστα τρέχοντας με πάνω από 250 χιλιόμετρα την ώρα και παίρνοντας τις στροφές με απίστευτη ακρίβεια και χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ασφάλειας.

nio-ep9 (4)

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, για το οποίο έχουμε γράψει στο παρελθόν, κατασκευάζεται από την εταιρία ΝextEV και αποδίδει 1 ΜW ισχύος, δηλαδή 1.360 ίππους. Οι επιδόσεις του είναι καταιγιστικές, καθώς χάρη στα τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στον κάθε τροχό, μπορεί να φθάσει τα 200 χλμ/ώρα σε μόλις 7,1 δευτερόλεπτα, με την τελική του να αγγίζει τα 313 χλμ/ώρα. Τα στοιχεία αυτά το κατέστησαν ικανό να κάνει τον ταχύτερο γύρο στο Νίρμπουργκρινγκ για αυτοκίνητα ΕV με τον πολύ καλό (ακόμα και για κλασικά supercars) χρόνο των 7 λεπτών και 5 δευτερολέπτων.

nio-ep9 (6)

Το επόμενο στάδιο της εξέλιξης αυτού του μοναδικού αυτοκινήτου είναι αυτό που βλέπουμε στο βίντεο. Εδώ η εταιρία το έφερε στην πίστα Circuit of Americas στο Austin του Τέξας, με στόχο να κάνει ρεκόρ γύρου χρησιμοποιώντας το σύστημα αυτόνομης οδήγησης που διαθέτει.

nio-ep9 (1)

Όπως βλέπουμε και στις εικόνες, η εταιρία πέρασε αρκετά στάδια δοκιμών (μεταξύ αυτών και με μία έξοδο που ευτυχώς δεν κατέστρεψε το αυτοκίνητο) με κανονικό οδηγό, έτσι ώστε να συγκεντρωθούν τα απαραίτητα data στους υπολογιστές. Στην συνέχεια έστησαν το αυτοκίνητο στην γραμμή εκκίνησης και αφού κατέβηκε ο οδηγός, οι υπολογιστές από το κέντρο ελέγχου έδωσαν το ΟΚ να ξεκινήσει.

nio-ep9 (3)

Οι εικόνες που ακολουθούν θυμίζουν ταινία επιστημονικής… πραγματικότητας, καθώς ένα ηλεκτροκίνητο hypercar καταφέρνει να κινείται με εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες (ξεπέρασε τα 258 χλμ/ώρα) με απόλυτη σταθερότητα και ασφάλεια, ολοκληρώνοντας τον γύρο της πίστας σε έναν εξαιρετικό χρόνο των 2 λεπτών και 40,33 δευτερολέπτων.

nio-ep9 (2)

Και αν όλα αυτά σας “τρομάζουν” απλά να σας πούμε ότι με οδηγό πίσω από το τιμόνι το ΕΡ9 ήταν περίπου μισό λεπτό πιο γρήγορο κάνοντας χρόνο 2 λεπτά και 11,30΄΄ ενώ παράλληλα μπόρεσε να πλησιάσει την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπερνώντας τα 270 χλμ/ώρα. Τώρα αν αυτό σας καθησυχάζει ότι ο οδηγός θα εξακολουθήσει να είναι απαραίτητο στοιχείο ενός αυτοκινήτου, τότε μάλλον θα πρέπει να ξαναδείτε το video και ίσως να περιμένετε λίγα (πολύ λίγα) χρόνια ακόμα….

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz