Σύνδεση

Toyota

NEOΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.500 Κ.ΕΚ. ΓΙΑ ΤΟ TOYOTA YARIS

Eυρισκόμενο σε μία φάση ανανέωσης (και με τα πρώτα καλά αποτελέσματα να έρχονται από το μέτωπο των Ράλι), το Yaris φαίνεται να αποτελεί αυτή την στιγμή μία από τις προτεραιότητες της Toyota. Και προς επιβεβαίωση αυτού έρχεται να προστεθεί η είδηση που κάνει λόγο για ένα νέο μοτέρ στα 1,5 λίτρα, το οποίο θα αντικαταστήσει τον γνωστό μας των 1,33 λίτρων.

moter-yaris-1

Η απόδοσή του ανεβαίνει στα 110 άλογα ενώ και η ροπή έχει φθάσει στα 138 Nm. Το μοτέρ που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Πολωνίας (για το οποίο ξοδεύτηκαν 161 εκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις) θα είναι πολύ πιο ευχάριστο στην καθημερινή οδήγηση, και με 12% μειωμένη κατανάλωση σε καύσιμο (με ανάλογη μείωση και στις εκπομπές ρύπων). Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, το Yaris 1,5 θα φθάνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 11,0 δευτερόλεπτα (0,8 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το 1,3).

toyota-yaris-new

Το νέο μοτέρ έχει και μερικά πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα ότι θα μπορεί να αλλάζει από τον κύκλο του Otto στον κύκλο του Atkinson για καλύτερη απόδοση ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στον δρόμο, και πολύ καλύτερη θερμική απόδοση που φθάνει στο 38,5%.

Μάλιστα για πρώτη φορά η Toyota ενσωματώνει στον κινητήρα αυτό μια υδρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής η οποία στόχο έχει να περιορίσει την θερμοκρασία της εξάτμισης, κάτι που οδηγεί στις μικρότερες απαιτήσεις του κινητήρα για πλούσιο μείγμα. Επίσης ο νέος κινητήρας έχει και αυτός την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής VVT-iE, o οποίος χρησιμοποιεί βαλβίδα που ελέγχεται ηλεκτρονικά.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi