Σύνδεση

Featured

Η νέα «κλούβα» της VW είναι μοντέρνα και plug-in υβριδική

Η VW έχει μεγάλη παράδοση στα μικρά βαν, τόσο στην επαγγελματική τους όσο και στην επιβατική τους εκδοχή και είναι λογικό να κινείται και σε αυτόν τον τομέα προς τον εξηλεκτρισμό.

Έτσι λοιπόν η νέα γενιά η Τ7 δεν έχει μόνο μια σύγχρονη εμφάνιση που τονίζεται και άλλο από τη διχρωμία τους αμαξώματος, αλλά και μια plug-in υβριδική εκδοχή. Η οποία μάλιστα θα είναι διαθέσιμη από την αρχή.

Για να πάρουμε και εμείς τα πράγματα από την αρχή η βάση του VW T7 είναι το πλαίσιο MQB, παρόλο που δεν έχει εξελιχθεί και για επαγγελματικά οχήματα. Το σύστημα πρόωσης είναι το γνωστό και άλλα PHEVs του ομίλου και αποτελείται από τον 1.4 TSI, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 13,0 kWh. Η συνδυαστική απόδοση είναι 218 ίπποι και 350 Nm, ενώ το κιβώτιο είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις για την περίσταση.

Στην πορεία όπως είπαμε θα είναι διαθέσιμοι οι 1.5 και 2.0 TSI με 136 και 204 ίπποι, καθώς και 2.0 TDi με 150 ίππους.

Από πλευράς διαστάσεων το σημαντικά πιο αεροδυναμικό Τ7 είναι λίγο πιο μεγάλο από τον προκάτοχό του που παραμένει στην παραγωγή. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις μήκους (4,973 και 5,173 μέτρα) που όμως θα έχουν κοινό μεταξόνιο 3,124 μέτρων. Ο χώρος για τις αποσκευές στη μικρή έκδοση και ανάλογα με τη διαμόρφωση του εσωτερικού κυμαίνεται από 469 έως και 3.672 λίτρα, ενώ οι αντίστοιχες τιμές για τη μεγάλη έκδοση είναι 763 και 4.005 λίτρα.

Σημαντικό είναι πως πλέον τα καθίσματα της επιβατικής έκδοσης Multivan  είναι ανεξάρτητα, αφαιρούνται εύκολα ενώ αυτά της μεσαίας σειράς μπορούν να τοποθετηθούν και με φορά αντίθετη στην κίνηση δημιουργώντας μαζί με τα πίσω και ειδικά αν υπάρχει και το αντίστοιχο τραπέζι ένα κινητό meeting room.

Από κει και πέρα το ταμπλό δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από αυτά των επιβατικών και έχει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 10,25 ιντσών και μια οθόνη αφής 10,0 ιντσών για το σύστημα infotainment. Το παρόν δίνουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης και πολλά συστήματα υποβοήθησης. Μεταξύ αυτών και σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης, ενώ στο προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν, μεταξύ άλλων, HUD και ένα premium ηχοσύστημα της Harman Kardon.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πωλείται η διάσημη άσχημη… Jerrari, ένα μείγμα από Jeep και Ferrari!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο μικρό SUV, το Toyota Yaris Cross;

Featured

Δείτε κινητήρες εσωτερικής καύσης που είναι έργα τέχνης

Featured

Έτσι θα είναι το νέο Opel Astra;

Featured




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup