Σύνδεση

Featured

Νέο VW T-Cross: αυτό είναι και επίσημα το πιο μικρό SUV της VW

Επίσημη παρουσίαση λοιπόν για το νέο, μικρότερο και πολύ-αναμενόμενο SUV της VW που είχε πολυδιαφημισθεί μέσω πολλών teasers. Η βάση του είναι το πλαίσιο MQB A0, που μεταξύ άλλων χρησιμοποιείται και στο Polo, το μήκος του είναι 4,107 μέτρα (+54 χιλιοστά σε σχέση με το υπερ- μίνι) και το ύψος του σχεδόν 1,56 μέτρα, μεγαλύτερο κατά 11,2 εκατοστά σε σχέση με το Polo.

Αισθητικά το αμάξωμα παραπέμπει στα μεγαλύτερα Τ-Cross και Tiguan, μόνο, που εδώ το πίσω μέρος είναι πιο κάθετο για χάρη των χώρων και της πρακτικότητας. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και η σκούρα φάσα κατά πλάτος της πέμπτης πόρτας που δίνει έμφαση στον όγκο του μικρού SUV.   

Πρακτικό στοιχείο είναι και η δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος κατά 14 εκατοστά, που μεταβάλλει το χώρο αποσκευών από τα 385 έως και τα 455 λίτρα, τα οποία γίνονται 1.281 με την αναδίπλωσή τους. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και η δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού που μεγαλώνει το ωφέλιμο μήκος φόρτωσης.

Το ταμπλό ακολουθεί τις γραμμές των Polo και T-Roc, με μια οθόνη αφής 8,0 ιντσών στο κέντρο του, ενώ και πάλι προαιρετικά είναι διαθέσιμος και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων του γερμανικού ομίλου. Φυσικά διαθέσιμες είναι όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, ενώ πλήρης είναι και η γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης με τα οποία μπορεί να εξοπλιστεί το T-Cross.

Οι κινητήρες βενζίνης ξεκινούν με τον 3κύλινδρο 1.0 TSI που πλέον διαθέτει και φίλτρο μικροσωματιδίων και αποδίδει 95 ή 115 ίππους. Ο 1.5 TSI που ακολουθεί έχει 150 ίππους, ενώ 95 αποδίδει ο diesel 1.6 TDI. Πολύ πιθανή είναι η προσθήκη μιας έκδοσης 1.0 TGI, ανάλογη με αυτήν του Seat Arona, ενώ προς το παρόν δεν υπάρχουν πλάνα για ένα GTI. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, ενώ τα κιβώτια είναι χειροκίνητα 5 ή 6 σχέσεων είτε αυτόματα διπλού συμπλέκτη (DSG) με 7 σχέσεις.

Το νέο T-Cross θα κατασκευάζεται στην Ισπανία δίπλα στο Polo και εκτός Ευρώπης στην Κίνα και τη Βραζιλία. Θα ανταγωνίζεται όλα τα λεγόμενα B-SUV και θα είναι διαθέσιμο σταδιακά μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2019 σε τρία επίπεδα εξοπλισμού -το βασικό T-Cross και τα Life και Style. Επιπλέον υπάρχουν και τα R-Line και Design-Line.

Στην Ελλάδα υπολογίστε προς την άνοιξη, ενώ η τιμή εκκίνησης των 17.975 ευρώ στη  Γερμανία μας δίνει μια πρώτη εικόνα για το τι θα ισχύσει και στη χώρα μας.

Γιάννης Σκουφής  

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4377″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured