Σύνδεση

Featured

Το καινούργιο Renault Clio θα συνεχίσει την επιτυχία των προκατόχων του

H Renault θεωρεί την προηγούμενη πια, 4η γενιά του best seller της, την πιο σημαντική. Όχι τόσο γιατί συνέχισε την πορεία των προηγούμενων τριών -το Clio είναι το πιο δημοφιλές γαλλικό μοντέλο- αλλά γιατί εγκαινίασε μια νέα προσέγγιση της γαλλικής εταιρείας στον αισθητικό τομέα.

Μια προσέγγιση η οποία είναι τόσο επιτυχημένη που 6 χρόνια μετά το σχήμα του εξακολουθεί να μη δείχνει σημεία κόπωσης. Λογικά λοιπόν η καινούργια 5η γενιά δεν αποτελεί επανάσταση αλλά εξέλιξη της προηγούμενης, με τρόπο τέτοιο που να μη χαθεί το DNA και η αναγνωρισιμότητα.

Πράγματι το νέο Clio αποκαλύπτει με την πρώτη ματιά την ταυτότητά τους και ταυτόχρονα δείχνει πιο μοντέρνο και πιο δυναμικό χάρη και στην αλλαγή των αναλογιών του, καθώς είναι λίγο πιο κοντό, λίγο πιο φαρδύ και λίγο πιο χαμηλό.

Εκεί που πραγματικά οι διαφορές είναι άμεσα αντιληπτές είναι το εσωτερικό του, όπου ο προκάτοχός του αποκαλύπτει σε κάποιο βαθμό τα χρόνια που έχουν περάσει. Έτσι η όλη εικόνα προσδιορίζεται από τη οθόνη του νέου συστήματος infotainment Easy Connect στο κέντρο του ταμπλό, που στις εκδόσεις Dynamic και σε δεύτερο χρόνο θα έχει διαγώνιο 9,3 ιντσών και θα είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί σε μοντέλο της Renault.

Η Dynamic θα έχει και μαλακά πλαστικά τόσο στο ταμπλό όσο και στις πόρτες, ενώ στην Expression που οδηγήσαμε, παρόλο που τα πλαστικά είναι σκληρά, δημιουργούν μια ικανοποιητική και ποιοτική αίσθηση. Από κει και πέρα ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και προαιρετικά ανεβαίνει μέχρι τις 10,25 ίντσες, η εργονομία δεν προβληματίζει, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες που σε καμία περίπτωση δεν είναι κορυφαίοι είναι λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Και συγκριτικά με τα άλλα μοντέλα νέας εσοδείας της κατηγορίας που αναμένονται.

Όσο για το πορτμπαγκάζ οι Γάλλοι ανακοινώνουν επίσημα μια τιμή της τάξης των 391 λίτρων. Με βάση την τυποποιημένη κατά VDA μέτρηση η χωρητικότητα είναι 340 λίτρα, τιμή που είναι και πάλι ιδιαίτερα καλή. Ταυτόχρονα το σχήμα του είναι καλά εκμεταλλεύσιμο, το κατώφλι χαμηλό και οι πλάτες του πίσω καθίσματος διπλώνουν ασύμμετρα.

Το Clio που οδήγησα στην Αττική ήταν η έκδοση turbo των 1.000 κυβικών και των 100 ίππων και οι εντυπώσεις είναι απόλυτα θετικές. Ο τρικύλινδρος δεν έδειξε σε καμία περίπτωση να πιέζεται, είναι πολιτισμένος και συνεργάζεται καλά με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων. Γενικά το Clio δημιουργεί μια ανάλαφρη αίσθηση στο δρόμο -απόρροια και της χρήσης του καινούργιου πλαισίου με τον κωδικό CMF-B- και κρύβει καλά τον όποιο όγκο του, με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα ευχάριστο. Και άνετο, μη απορροφώντας λίγες από τις ανωμαλίες των κλασικών επαρχιακών δρόμων της χώρας μας.

Σπάνια θα χρειαστεί η επέμβαση του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης ή του ESP, ενώ γενικά υπάρχουν διαθέσιμα πολλά συστήματα υποβοήθησης. Μεταξύ αυτών και σύστημα ημι- αυτόνομης οδήγησης και σύστημα αυτόνομης στάθμευσης.

Το Renault Clio 1.0 ΤCe των 100 ίππων ξεκινά από τις 14.690 ευρώ στην έκδοση με τον βασικό επίπεδο εξοπλισμού Authentic, η Expression που είχαμε στη διάθεσή μας κοστίζει με 15.540 ευρώ 850 ευρώ επιπλέον και η Dynamic κοστολογείται από 16.490 ευρώ. Αν θέλετε να δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο όλων των εκδόσεων του νέου Clio μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.

Κινητήρας Authentic Expression Dynamic RS Line Initiale Paris
1.0 SCe 75 PS € 13.490 € 14.790
1.0 TCe 100 PS € 14.690 € 15.540 € 16.490
1.0 TCe 100 PS CVT € 17.080 € 19.490
1.3 TCe 130 PS EDC € 20.790 € 21.740 € 25.980
1.5 dCi 85 PS € 14.790 € 17.080
1.5 dCi 115 PS € 19.790 € 21.620 € 24.980

 

Renault Clio 1.0 TCe 100 PS
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.050×1.798×1.509 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.583 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 391 (340 κατά VDA)- 1.069 λίτρα
Βάρος: 1.178 κιλά
Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 100 PS/ 5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 160 Nm/ 2.750 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 11,8”, 187 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση (επίσημη): 4,4- 4.7 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 100- 107 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 90- 105 €
Τιμή: από 14.690 €

φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup