Σύνδεση

Featured

Το νέο Renault Captur μεγάλωσε και έγινε πιο premium

Με την πρώτη γενιά του Captur, που παρουσιάστηκε το 2013, η Renault πρόσθεσε ακόμα ένα best seller στη γκάμα της, καθώς το μικρό της SUV αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχημένο σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο με πάνω από 1,5 εκατομμύρια πωλήσεις.

Με τη δεύτερη γενιά του η γαλλική εταιρεία κάνει ένα βήμα παραπάνω, προκειμένου και το Captur να διατηρηθεί στην κορυφή της κατηγορίας του. Έτσι μεγάλωσε αισθητά -το μήκος του φτάνει πλέον τα 4,23 μέτρα, είναι δηλαδή 11 εκατοστά πιο μεγάλο από τον προκάτοχό του- γεγονός που σε συνδυασμό με την πιο εμφατική του μάσκα αλλά και γενικά τiς πιο τονισμένες λεπτομέρειες της εμφάνισής του εξασφαλίζουν μια πιο ώριμη και premium εικόνα. Η οποία ενισχύεται και άλλο από τους στάνταρ LED προβολείς και τις ζάντες των έως και 18 ιντσών, καθώς και από τη διχρωμία στα πλαίσια της εξατομίκευσης.

Ειδικά στο τελευταίο οι Γάλλοι έχουν δώσει ιδιαίτερη σημασία, καθώς υπάρχουν 90 διαφορετικοί συνδυασμοί για το αμάξωμα, οπότε είναι μάλλον απίθανο να μη βρει κανείς κάποιον που να του ταιριάζει και περίπου 18 για το εσωτερικό.

Ένα εσωτερικό που επίσης με τη σειρά του δείχνει πιο σύγχρονο, πιο high tech και ποιοτικό χάρη στα μαλακά πλαστικά του τόσο στο ταμπλό όσο και στις πόρτες. Ιδιαίτερο γνώρισμά του η αιωρούμενη, όπως τη χαρακτηρίζει η Renault, κονσόλα, στην περίπτωση που το κιβώτιο είναι αυτόματο, αν και το βλέμμα θα εντοπίσει πρώτα την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. Η οποία στην πιο μεγάλη της διαγώνιο των 9,3 ιντσών και με την αλά tablet τοποθέτησή της είναι εντυπωσιακή. Και εύχρηστη χάρη στα καλά γραφικά της και το μελετημένο μενού του συστήματος infotainment (Easy Link) που είναι και στα ελληνικά.

Ψηφιακός και προσαρμόσιμος είναι και ο πίνακας οργάνων, το μέγεθος του οποίου είναι είτε 7,0 είτε 10,2 ίντσες. Από κει και πέρα ο εξοπλισμός σε ότι αφορά άνεση, ασφάλεια, διασύνδεση (Easy Connect) και υποβοήθηση (Easy Drive) είναι πλήρης. Ειδικά σε ότι αφορά την υποβοήθηση υπάρχει και σύστημα ημι- αυτόνομης οδήγησης σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο, καθώς και σύστημα αυτόματης στάθμευσης. Επίσης διαθέσιμο είναι και ένα premium ηχοσύστημα Bose με 9 ηχεία και subwoofer στα πλάγια του χώρου αποσκευών.

Από πλευράς χώρων η αύξηση του μεταξονίου κατά 20 χιλιοστά, πλέον στα 2.630, σε συνδυασμό με άλλες κινήσεις των σχεδιαστών και των μηχανικών των Γάλλων όπως τα καινούργια πιο λεπτά αλλά εξίσου άνετα καθίσματα, έχουν πριμοδοτήσει τόσο αυτούς για τους επιβάτες όσο και το χώρο αποσκευών. Έτσι στο πίσω κάθισμα, όπως διαπίστωσα, επιβάτης ύψους 1,80 κάθεται άνετα πίσω από οδηγό αντίστοιχου ύψος και έχει και κάποιον αέρα για τα γόνατά του, ενώ δεν τίθεται και θέμα από πλευράς εσωτερικού ύψους. Όσο για το πορτμπαγκάζ κυμαίνεται χωρίς ρεζέρβα από τα 422 έως τα 536 λίτρα στην πενταθέσια διάταξη (με ρεζέρβα 377 λίτρα) έως 1.275 λίτρα στη διθέσια, ενώ μπορούν να μετακινηθούν και αντικείμενα συνολικού μήκους 1,57 μέτρων.

Οδηγώντας το νέο Captur στα πλαίσια της πανευρωπαϊκής του παρουσίασης που έγινε στην Ελλάδα, σημείωσα την καλή ορατότητα από την θέση του οδηγού, τα πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης και το γεγονός ότι μπορεί να γίνει και αρκετά διασκεδαστικό σε δρόμο με διαδοχικές στροφές. Επιδεικνύοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, περιορισμένες κλίσεις και καλό έλεγχο του αμαξώματος από την ανάρτηση, καθώς και ένα ικανοποιητικό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης. Φυσικά για όλα τα παραπάνω σημαντικό ρόλο παίζει και το μεταβλητό πλαίσιο CMF-B που έχει προσαρμοστεί στα ιδιαίτερα δεδομένα του Captur, όπως είναι π.χ. οι μεγαλύτεροι τροχοί.

Στη συνολικά ιδιαίτερα θετική εικόνα του Captur συμβάλλει και ο 1.3 TCe FAP των 130 ίππων. Πρόκειται για το σύγχρονο τετρακύλινδρο που οι Γάλλοι έχουν εξελίξει μαζί με τους Γερμανούς της Mercedes -κινεί την Α-Class και όλες τις άλλες προσθιοκίνητες Mercedes- και ο οποίος αποδεικνύει και στο μικρό SUV πως είναι ένα από τα καλύτερα σύνολα των τελευταίων ετών. Δυνατός και ελαστικός δεν έχει πρόβλημα να κινήσει το αμάξωμα των … κιλών αλλά και να εξασφαλίσει αξιόλογες επιδόσεις (0-100 σε 10,6 δεύτερα, τελική ταχύτητα 195 χλμ./ ώρα).

Συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων όσο και με αυτόματο EDC, που έχει επίσης 6 σχέσεις και είναι στάνταρ σε συνδυασμό με την έκδοση των 155 ίππων του ίδιου κινητήρα. Η οποία, λόγω και της ύπαρξης του ημι- αυτόνομου συστήματος οδήγησης είναι ιδανική για πιο μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζει και ακόμα καλύτερες επιδόσεις (0-100 σε 8,6 δεύτερα, τελική ταχύτητα 202 χλμ./ ώρα).

Η γκάμα των συνόλων βενζίνης θα ξεκινά με τον τρικύλινδρο χιλιάρη των 100 ίππων που έχει δώσει στο Clio τα διαπιστευτήριά του, ενώ υπάρχουν και ο diesel 1.5 Blue dCi σε εκδόσεις με 95 και 115 ίππους. Η πιο ισχυρή είναι διαθέσιμη και με αυτόματο κιβώτιο.

Στην πορεία θα παρουσιαστεί η plug in υβριδική έκδοση E-Tech -το Captur θα είναι το πρώτο υβριδικό Renault και το πρώτο της κατηγορίας του με αυτήν την τεχνολογία- με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.600 κυβικών, δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, μπαταρία 9,8 kWh που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 45 χιλιομέτρων με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα. Όσο για τη συνδυαστική ισχύ φτάνει τους 160 ίππους.

Το νέο Renault Captur θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από το Φεβρουάριο σε τιμές που δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Μια πρώτη ένδειξη είναι ίσως οι τιμές του στη Γαλλία που ξεκινούν από τις 18.600 ευρώ, 600 ευρώ δηλαδή πιο ψηλά σε σχέση με τον προκάτοχό του αλλά με πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό κυρίως σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά του συστήματα.

RENAULT CAPTUR 1.3 TCe FAP
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.227×1.797×1.576 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.639 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 422- 1.275 λίτρα
Βάρος: 1.234 κιλά
Κινητήρας: 1.333 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 130 PS/ 5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 440 Nm/ 1.600 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,6”, 195 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση (επίσημη): αναμένεται
CO2: αναμένεται

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup