Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

TΟ PONY EINAI ΕΔΩ… (ΒΙΝΤΕΟ)

Η NAMCO, η εταιρεία που κατασκεύαζε το Pony, το πιο επιτυχημένο ελληνικό αυτοκίνητο, ανάρτησε στο YouTube ένα βίντεο που δείχνει τη γραμμή συναρμολόγησης της νέας γενιάς του αυτοκινήτου και η οποία θα ξεκινήσει την άνοιξη… Αυτό τουλάχιστον λέει ο πρόεδρος της NAMCO Πέτρος- Τζανέτος Κοντογούρης, που έχει καταφέρει να τραβήξει την προσοχή με τις δηλώσεις του σχετικά με την έναρξη παραγωγής της 4ης γενιάς του Pony. Η οποία θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, θα έχει μήκος 3,80 μέτρα, μεταξόνιο 2,40 και βάρος 840 κιλών, οπότε ο κινητήρας των 1.500 κυβικών που θα συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων προφανώς δεν θα πιέζεται, όπως είχε δηλώσει ο πρόεδρος της NAMCO πριν από μέρες στο Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Η εταιρεία προγραμματίζει την κατασκευή 24 Pony την ημέρα, με στόχο τα επόμενα χρόνια η παραγωγή αυτή να πενταπλασιαστεί, ενώ τα αυτοκίνητα θα εξάγονται και θα πωλούνται σε χώρες όπως η Αίγυπτος, το Μαρόκο, η Τυνησία και η Αλγερία.

Όσο καλή πίστη και αν έχει κανείς δημιουργείται ένα εύλογο ερώτημα: γιατί κάποιος να αποφασίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα -και όχι μόνο- σε μια χώρα με υπέρμετρη φορολόγηση και σχεδόν κανένα βιομηχανικό κίνητρο για «τριτοκοσμικές» χώρες; Για ποιο λόγο να μην στηνόταν π.χ. στο Μαρόκο ένα εργοστάσιο με φτηνότερα εργατικά χέρια;

Επίσης όσο κυνικό και «ανθελληνικό» κι αν ακούγεται αυτήν την περίοδο δεν υφίσταται κανένας μα κανένας λόγος να υπάρχει αυτοκίνητο ελληνικής κατασκευής. Πέρα από όλα τα άλλα η εσωτερική αγορά, στην οποία καταρχήν βασίζεται ένα τέτοιο εγχείρημα, είναι υπερβολικά μικρή (πάντα ήταν) για να μπορέσει να λειτουργήσει ως βάση για ένα τέτοιο εγχείρημα…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo