Σύνδεση

Peugeot

Νέο Peugeot 5008: Μοναδική πρόταση

Μπορούν να βρεθούν θέσεις για επτά σε ένα SUV το οποίο επιπρόσθετα είναι και πολυτελές και κομψό; Πολύ δύσκολος συνδυασμός, αλλά η Peugeot απαντά με αυτοπεποίθηση «ναι», καθώς στην γκάμα της έχει μια κυριολεκτικά μοναδική πρόταση.

Ο λόγος για το κορυφαίο SUV της, το 5008, που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά με τη σύγχρονη και επιβλητική εμφάνισή του, ενώ όταν ανοίξουν οι πόρτες του αποκαλύπτεται ένα μοντέρνο, πολυτελές εσωτερικό και άνετες θέσεις για μέχρι και επτά επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Φυσικά τα πλεονεκτήματα του 5008 σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση του εσωτερικού του δεν εξαντλούνται στην ύπαρξη επτά θέσεων. Κι αυτό διότι διαθέτει όλα εκείνα τα πρακτικά στοιχεία που συνήθως βρίσκει κανείς μόνο σε εξειδικευμένα και ιδιαιτέρως ακριβά πολυμορφικά, των οποίων η εμφάνιση, όπως και να το κάνουμε, δεν μπορεί να συγκριθεί με την εμβληματική του μεγάλου γαλλικού SUV. Στοιχεία όπως τα επτά μεμονωμένα καθίσματα διατεταγμένα σε τρεις σειρές, η δυνατότητα αφαίρεσης αυτών της τρίτης σειράς, η ρύθμιση της κλίσης της πλάτης αυτών της δεύτερης, οι επιβάτες της οποίας έχουν στη διάθεσή τους τόσο τραπεζάκια όσο και κουρτινάκια για τα παράθυρα, αλλά και η δυνατότητα του καθίσματος του συνοδηγού να διπλώσει στο επίπεδο του δαπέδου. Με τον τρόπο αυτόν προκύπτει ένας πλήρως αξιοποιήσιμος χώρος μήκους 3,20 μέτρων, που εντυπωσιάζει βλέποντάς τον και μόνο. Εξίσου εντυπωσιακή και πρακτική η δυνατότητα hands-free ανοίγματος της 5ης πόρτας με μια απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.

Το εσωτερικό του 5008 όμως δεν είναι μόνο άνετο, πρακτικό και πλήρως προσαρμόσιμο στις εκάστοτε ανάγκες. Είναι και πολυτελές, με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, σύγχρονο σχεδιαστικά και high-tech. Το φουτουριστικό αλλά ταυτόχρονα πλήρως λειτουργικό και εργονομικό i-Cockpit δεσπόζει στον χώρο, δημιουργώντας την αίσθηση πιλοτηρίου που περιβάλλει τον οδηγό, ενώ το μικρό σε διάμετρο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών δεν είναι μόνο ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αλλά αποδεικνύεται και ιδιαίτερα πρακτικό στις μανούβρες στις διαδικασίες στάθμευσης.

Εξίσου χαρακτηριστική και πρακτική η θέση του εντυπωσιακού, πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων: τοποθετημένος ψηλά –η Peugeot χρησιμοποιεί πολύ σωστά τον όρο «head up», μια και η λειτουργία του είναι ανάλογη ενός Head Up Display (HUD) μαχητικού τζετ–, είναι πάντα ευανάγνωστος και, το πιο σημαντικό, εντός του οπτικού πεδίου του οδηγού, ο οποίος έχει πάντοτε στη διάθεσή του όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται χωρίς να αποσπάται η προσοχή του και χωρίς να πάρει ούτε στιγμή τα μάτια του από τον δρόμο.

Στο κέντρο του ταμπλό η οθόνη αφής των 8 ιντσών είναι το κέντρο ελέγχου του συστήματος infotainment, που διαθέτει ένα ιδιαίτερα πρακτικό και γρήγορο μενού, όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones και καλύπτει με το παραπάνω όλα όσα περιμένει κανείς από ένα αυτοκίνητο αυτής της κλάσης.

Το τελευταίο ισχύει φυσικά και για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Το Peugeot 5008 μπορεί να εξοπλιστεί με όλα τα ηλεκτρονικά που διευκολύνουν το έργο του οδηγού του και κάνουν τις μετακινήσεις των, όπως είπαμε, μέχρι και επτά επιβατών του πιο άνετες και κυρίως πιο ασφαλείς. Ενδεικτικά αναφέρουμε το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (Automatic Emergency Braking System – AEBS) με δυνατότητα αναγνώρισης οχημάτων αλλά και πεζών, το σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση επικίνδυνης μείωσης απόστασης, το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, το σύστημα αναγνώρισης των ορίων ταχύτητας, καθώς και το σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης απόσπασης της προσοχής του οδηγού (Driver Attention Alert – DAA1).

Ιδιαίτερη μνεία και αναφορά πρέπει να γίνει και στο premium ηχοσύστημα της Focal, με τα συνολικά 10 ηχεία, τον κρυστάλλινο ήχο και την εξαιρετική απόδοση.

To 5008, όπως άλλωστε κάθε Peugeot, είναι κορυφαίο και σε ό,τι αφορά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, μια και η εξαιρετικά καλά ρυθμισμένη ανάρτησή του κατορθώνει να εξασφαλίζει εξαιρετικό επίπεδο άνεσης αλλά και μια απολύτως ασφαλή αλλά και ευχάριστη για τον οδηγό οδική συμπεριφορά. Ειδικά το τελευταίο κάθε άλλο παρά αυτονόητο είναι στην κατηγορία των μεγάλων SUV, ενώ χάρη στο σύστημα Advanced Grip Control η οδική συμπεριφορά προσαρμόζεται άμεσα και άριστα στις πιο δύσκολες συνθήκες πρόσφυσης, είτε πρόκειται για χιόνι, είτε για λάσπη, είτε για άμμο.

Έτσι, το ταξίδι με το Peugeot 5008, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες και την κατάσταση του δρόμου και ακόμα κι αν πρέπει να καλυφθούν πολλά χιλιόμετρα, είναι απολαυστικό τόσο για τους επιβάτες όσο και για τον οδηγό, ενώ ταυτόχρονα είναι και ιδιαίτερα οικονομικό.

Φυσικά χάρη στους πολυβραβευμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που το κινούν και οι οποίοι είναι κορυφαίοι σε τεχνολογία αλλά και σε απόδοση. Το τρικύλινδρο σύνολο βενζίνης PureTech 130 S&S των 1.200 κυβικών, «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2018» στην κατηγορία του, ξεχωρίζει με τις μικρές του εξωτερικές διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος. Αποδίδει 130 ίππους και καταναλώνει μόλις 5,3 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Ο ολοκαίνουριος diesel 1.5 BlueHDi 130 S&S διαθέτει το πλέον σύγχρονο και αποτελεσματικό σύστημα αντιρρύπανσης, αποδίδει κι αυτός 130 ίππους και χρειάζεται μόλις 4,1 λίτρα πετρελαίου όταν συνδυάζεται με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 των 8 σχέσεων. Αυτό είναι διαθέσιμο και για τον 1.2 PureTech, ενώ είναι στάνταρ σε συνδυασμό με τα κορυφαία σύνολα βενζίνης –1.6 PureTech 180– και πετρελαίου –2.0 BlueHDi 180.

Το νέο, εντυπωσιακό και εξαιρετικό απ’ όλες τις απόψεις Peugeot 5008 είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Active, Allure και GT Line, που συνδυάζονται με όλους τους διαθέσιμους κινητήρες πλην του 2.0 BlueHDi 180, για τον οποίο υπάρχει το κορυφαίο GT. Όσο για τις τιμές του, ξεκινούν από τα €26.700 με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απίστευτο ατύχημα με μοτοσικλέτα σε “τυφλή” προσπέραση (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured

Μη σου τύχει: δείτε έναν κεραυνό να χτυπά ένα Toyota RAV4 (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup